Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
multa löytyis koko puku 2-osanen..kato huuto netistä.sielä myynnis.Löytyiskö arlen ness nahkarotseja jostain edullisesti, Tai siis halvemmalla kuin kotimaan kaupoista?
Ei löytyny haluttua mallia. Tulis tuolle "paremmalle" puoliskolle.FC - MOTO auttaa asiassa...
Ei kiitosmulta löytyis koko puku 2-osanen..kato huuto netistä.sielä myynnis.![]()
No sielläpäin..Tuusmotorissa Tuusulassa pitäs ainakin olla edustus.Missäs noita on nähtävillä edes täällä pk-seudulla?
Ei prklRM Heinolta kävin AN 2494-rotsin ostamas vajaa kuukausi sitten...kaikista hyllyssä roikkuvista kledjuista 25% alennusta399€ --> 299€. Ihan sopuhinta mielestäni... Ja kaikkia kokoja ainakin vielä silloin oli tarjolla![]()
![]()
Minkälainen toi kyseinen takki on päällä ja pystyykö pitämään muutenkin,kun ajellessa(baarissa) ?RM Heinolta kävin AN 2494-rotsin ostamas vajaa kuukausi sitten...kaikista hyllyssä roikkuvista kledjuista 25% alennusta399€ --> 299€. Ihan sopuhinta mielestäni... Ja kaikkia kokoja ainakin vielä silloin oli tarjolla![]()
![]()
Kiitoksia,niin mäkin vähän ajattelin.Mikäs on sun takin koko?Itse olen saman pituinen,mut kymppi lisää painoa?Arlen Ness 2494 takki on ajoasentoon leikattu, joten se ei mielestäni ole erityisen mukava "yleistakki" (varsinkin jos pitää vetoketjun kiinni). Tämä on tietenkin tottumiskysymys.
Varsinaiseen tarkoitukseensa se soveltuu mielestäni erittäin hyvin. Kävin ennen ostopäätöstä kokeilemassa useita Alpinestarsin ja Richan takkeja. Tämä sopi minun mitoilleni (179/ 70) parhaiten. Oli vaikea löytää sellaista takkia, mikä olisi tarpeeksi kapea mutta ei ahdista olkapäistä liikaa.
Takki on kokoa 54 ja housut 50. Erikoinen yhdistelmä, mutta oikean kokoinen minulle. Koon valintaan vaikutti hieman se, että takin sisään piti mahtua selkäpanssari (Alpinestars back tech). Tavallisesti pidän 50-52 takkeja, mutta Nessin mitoitus vaikuttaa "eurooppalaiselta" eli aika pieneltä. Mitään kasvuvaroja ei tässäkään koossa ole.Kiitoksia,niin mäkin vähän ajattelin.Mikäs on sun takin koko?Itse olen saman pituinen,mut kymppi lisää painoa?