• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Arlen ness nahkoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IGI
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

IGI

New member
Löytyiskö arlen ness nahkarotseja jostain edullisesti, Tai siis halvemmalla kuin kotimaan kaupoista?

Löytyiskö arlen ness nahkarotseja jostain edullisesti, Tai siis halvemmalla kuin kotimaan kaupoista?
multa löytyis koko puku 2-osanen..kato huuto netistä.sielä myynnis.
smile_org.gif

RM Heinolta kävin AN 2494-rotsin ostamas vajaa kuukausi sitten...kaikista hyllyssä roikkuvista kledjuista 25% alennusta
smile_org.gif
399€ --> 299€. Ihan sopuhinta mielestäni... Ja kaikkia kokoja ainakin vielä silloin oli tarjolla
lookaround_orig.gif

RM Heinolta kävin AN 2494-rotsin ostamas vajaa kuukausi sitten...kaikista hyllyssä roikkuvista kledjuista 25% alennusta
smile_org.gif
399€ --> 299€. Ihan sopuhinta mielestäni... Ja kaikkia kokoja ainakin vielä silloin oli tarjolla
lookaround_orig.gif
Ei prkl
mad.gif
Me käytiin kaverin kans kyselemässä tarjousta ja eivät suostuneet alle 350e menemään. Oltais ostettu 2 kpl 2494 takkia.

smile_org.gif
lookaround_orig.gif
Minkälainen toi kyseinen takki on päällä ja pystyykö pitämään muutenkin,kun ajellessa(baarissa) ?
033102beer_1_prv.gif

Arlen Ness 2494 takki on ajoasentoon leikattu, joten se ei mielestäni ole erityisen mukava "yleistakki" (varsinkin jos pitää vetoketjun kiinni). Tämä on tietenkin tottumiskysymys.

Varsinaiseen tarkoitukseensa se soveltuu mielestäni erittäin hyvin. Kävin ennen ostopäätöstä kokeilemassa useita Alpinestarsin ja Richan takkeja. Tämä sopi minun mitoilleni (179/ 70) parhaiten. Oli vaikea löytää sellaista takkia, mikä olisi tarpeeksi kapea mutta ei ahdista olkapäistä liikaa.

Arlen Ness 2494 takki on ajoasentoon leikattu, joten se ei mielestäni ole erityisen mukava "yleistakki" (varsinkin jos pitää vetoketjun kiinni). Tämä on tietenkin tottumiskysymys.

Varsinaiseen tarkoitukseensa se soveltuu mielestäni erittäin hyvin. Kävin ennen ostopäätöstä kokeilemassa useita Alpinestarsin ja Richan takkeja. Tämä sopi minun mitoilleni (179/ 70) parhaiten. Oli vaikea löytää sellaista takkia, mikä olisi tarpeeksi kapea mutta ei ahdista olkapäistä liikaa.
Kiitoksia,niin mäkin vähän ajattelin.Mikäs on sun takin koko?Itse olen saman pituinen,mut kymppi lisää painoa?

Kiitoksia,niin mäkin vähän ajattelin.Mikäs on sun takin koko?Itse olen saman pituinen,mut kymppi lisää painoa?
Takki on kokoa 54 ja housut 50. Erikoinen yhdistelmä, mutta oikean kokoinen minulle. Koon valintaan vaikutti hieman se, että takin sisään piti mahtua selkäpanssari (Alpinestars back tech). Tavallisesti pidän 50-52 takkeja, mutta Nessin mitoitus vaikuttaa "eurooppalaiselta" eli aika pieneltä. Mitään kasvuvaroja ei tässäkään koossa ole.

Back