Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Päiviä! Mulla on seuraava pulma: Pitäisi saada Scottoiler asennettua pyörään (Suzuki SV650) Turussa. Minne kannattaisi pyörä kiikuttaa jotta saisi hyvän ja kohtuuhintaisen asennuksen? Onko kokemuksia hyvistä asentajista/liikkeistä?
Eipä tuon scottoilerin asentamisesta kannata ruveta mihinkään liikkeeseen maksamaan, on se sen verran yksinkertainen asentaa itsekin. Vaikein homma lienee koko asennuksesa keksiä sille öljysäiliölle sopiva paikka, josta sitä olisi myös helppo täyttää. Itse laitoin penkin alle. Sitten seuraavaksi pitäisi keksiä, mistä löytyy alipaineletku. Sen selvittämisessä tämä voisi auttaa. Siihen vaan soveltaa sen t-kappaleen kiinni. Tämän jälkeen sovittelee öljyletkulle sopivan reitin takarattaalle.
Kannattaa katsoa vaikka Scottoilerin sivuilta mallia, miten niitä on laitettu. Siellä on aikast paljon kuvia erilaisista toteutuksista.
Tässä on scottoilerin asennusohjeita Banditille, niitä voinee soveltaa myös muihin merkkeihin. Tuon asennus nyt ei ole niin vaikea, että siitä jollekin liikkeelle kannattaa maksaa.
Mä kyllä kiroan tuon härpättimen alimpaan h*ttiin.
Ei tuo Dual Injector toimi ainakaan mulla. Syöttää vaan toisesta nipukasta.
Sain Scottoilerilta uuden Dual Injectorin kun valitin tästä,
mutta eipä tämä uusikaan toiminut. Ja on asennettu
ohjeiden mukaan ja ilmattu ja ja ja.. Mutta ei niin ei..