Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotain oikeutta sentään, vaikka mopoilija oli tietysti se siipeensä saanut...
Ja jos oli naiskuski, niin ei tule sakkoa, koska kyseessä oli vahinko.Pienen sakonhan tuosta saa mutta korttia tuskin otetaan pois, edes viikoksi. Niin se näissä tähän asti on mennyt..
Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.Kysessä voi olla myös ihan tavallinen kaistanvaihtotilanne, jossa mopomies on jäänyt vain katveeseen. Kiilaaminen-sanassa on tahallisuuden leima ja tässäkin se taitaa olla vain tyhjäntoimittajareppanan revittelyä.
Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Sori vain, mulla ei riitä edes minkäänlaista ymmärrystä, jos ei viitsitä katsoa, ennen kuin vaihtaa kaistaa.
Tuntuu olevan useimmilla kotilokuskeilla se "sokea piste" katsoi mihin suuntaan vaan kun on moottoripyörien havainnoinnista kyse. On noita pari kertaa omallekin kohdalle sattunut, ja vaikea on uskoa ettei muka nähdä vaikka ollaan aivan vierellä.Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Sori vain, mulla ei riitä edes minkäänlaista ymmärrystä, jos ei viitsitä katsoa, ennen kuin vaihtaa kaistaa.
Joo. Itsellekin käynyt pari kertaa kehillä tiiviin liikenteen aikaan että on joutunut ajamaan samoilla kohdilla toisen kaistan auton kanssa, että kotilokuski on kyllä katsonut peiliin mutta ei lainkaan viereiselle kaistalle että onko siinä joku, ennen kuin lähtee vaihtamaan kaistaa.Tuntuu olevan useimmilla kotilokuskeilla se "sokea piste" katsoi mihin suuntaan vaan kun on moottoripyörien havainnoinnista kyse. On noita pari kertaa omallekin kohdalle sattunut, ja vaikea on uskoa ettei muka nähdä vaikka ollaan aivan vierellä.
Tai sitten: " Kyllähän se moottoripyörällä tilaa antaa kun minä tuohon väliin tuuppasen."Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Jos kerran on kylkeen kolahtanut niin pyörä on ollut kohdalla tai sitten kotilokuskilla on ollut paha karsastus.Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Katsos, joku muukin joutunut taksin koettelemaksiOlin tänään aamulla menossa töihin autolla ja niin vain tuli auto (vielä taksi) vasemmalta kaistalta oikealle, vaikka jo olin siinä. Eikun liinat kiinni ja A4 ois mahtunu väliin - ei kolissu. Näkyy noita valitettavasti sattuvan silloin tällöin.
Juuri näin se Kuopiossa menee. Minä minä minä minä minä minä minä minä minä. Minä Iteeee.Tai sitten: " Kyllähän se moottoripyörällä tilaa antaa kun minä tuohon väliin tuuppasen."Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Onnistunut kaistanvaihtohan perustuu vastustajan yllättämiseen. Vilkun käyttäminen on merkki viereisellä kaistalla ajaville tiivistää jonoa, ettei sinne mahdu enää väliin. Näin siis Kuopiossa...Juuri näin se Kuopiossa menee. Minä minä minä minä minä minä minä minä minä. Minä Iteeee.Tai sitten: " Kyllähän se moottoripyörällä tilaa antaa kun minä tuohon väliin tuuppasen."Missa siina sanotaan, etta autoilija ei katsonut? Aivan hyvin on voinut katsoa, seka peileista, etta paata kaantamalla, mutta moottoripyora on jaanyt sokeaan pisteeseen.Jos vaihtaa kaistaa katsomatta niin se on tahallista. Piste.
Sori vain, mulla ei riitä edes minkäänlaista ymmärrystä, jos ei viitsitä katsoa, ennen kuin vaihtaa kaistaa.![]()