Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli 17 v tuo mopopoika. Voihan olla, että olivat vaikka koulukaverit. 18 v. liikkeellä Audilla tjsp. Tai jotain muuta.Ja nyt on sitten saavutettu suuri voitto kun pikku mopopoika on ajettu nurin.
Varmaan nyt duunissa ja lukee paskaa päivälehteä onnen suurentamin silmin. Siitäpäs sai 15 v mukula, mulle ei näytellä fakkia.
Mä oon teiden kingi kovempi kuin keravan rane.
Jos se olisi ollut muslimi, niin olisi ajanut lentokoneella kylkeen...Muslimiko se Audikuski oli, kun pilapiirros pitää kostaa väkivallalla?
Kyllä tapaukseen voi liittyä aivan mitä tahansa, mutta siitä olen varma, että myös idiotismia joka lähentelee mielestäni enemmänkin mielenterveydellisiä ongelmia kuin suoranaista tyhmyyttä.Oli 17 v tuo mopopoika. Voihan olla, että olivat vaikka koulukaverit. 18 v. liikkeellä Audilla tjsp. Tai jotain muuta.Ja nyt on sitten saavutettu suuri voitto kun pikku mopopoika on ajettu nurin.
Varmaan nyt duunissa ja lukee paskaa päivälehteä onnen suurentamin silmin. Siitäpäs sai 15 v mukula, mulle ei näytellä fakkia.
Mä oon teiden kingi kovempi kuin keravan rane.![]()
Jos autolla lähdetään ajamaan mopon yli, on seuraukset kyllä arvattavissa. On saanut tuolta mopon selästä heilutella vaikka mitä käsimerkkejä ja fakkeja.No tämä ei todellakaan oikeuta ketään tekemään tuollaista mitä tuo autoilija teki, mutta sitä vaan saa yleensä mitä tilaa.
No mikä tuossa on Sairasta ??Sairasta todellakin ..![]()
Täysin samaa mieltä!epäilen et ei oo pojulla ollu ihan kaikki kotona ( audi kuskilla )
mut on ollu jo pitkään ilmassa et jollain menee hermot noiden 16-18v kundien kanssa mitkä omistaa koko maailman ja heidän pärinä moponsa on teiden jumala.
itse henk kohtaisesti meinaan käydä tervehtimässä yhtä ku saan kiinni. ei siinä jos meinaa ajaa minun päälle kävelytiellä mut pitkää kokeilla jos sais koiran ja kaks vanhusta siin samassa perk.
(niin makaa kun petaa)