• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Autoilija ruhjoi mopopojan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MattiR

New member
Sairasta todellakin ..  
crazy.gif

Nythän sitä on oikein todellisuudessa joku älypää alkanut käyttämään sitä väkivaltaa liikenteessä. Ehkä hieman reilummin keinoin.
Ja nyt on sitten saavutettu suuri voitto kun pikku mopopoika on ajettu nurin.
Varmaan nyt duunissa ja lukee paskaa päivälehteä onnen suurentamin silmin. Siitäpäs sai 15 v mukula, mulle ei näytellä fakkia.
Mä oon teiden kingi kovempi kuin keravan rane.

Säälittävää! Näin siinä käy kun mieleterveystyöstä supistetaan.

Jos  tuo alla oleva teksti pitää yhtäänkän paikkaansa niin voipi olla että siinä on mopopojilla ollut jotakin omaa kivaa ja sillä on jotakuta ärsytetty, niin että on menettänyt hermonsa ja lopulta lähtenyt autolla perään. Tulipa sitä joskus itsekkin tuollaiseen joutavaan syyllistyttyä. Siihen aikaan vaan jos olis tullut tukkaan joltakin vieraalta sedältä ja olis menny kotona siitä kertomaan niin olis varmaan saanut toisen selkäsaunan.
inlove.gif

No tämä ei todellakaan oikeuta ketään tekemään tuollaista mitä tuo autoilija teki, mutta sitä vaan saa yleensä mitä tilaa. Tämä on tullut kyllä itsellekkin opiksi kantapään kautta, auts.  
buttrock.gif

Tutkinnanjohtaja Juha Juurinen pitää tapausta outona, sillä poika on antanut asiasta kuulusteluissa vain ylimalkaisia tietoja.

-Meillä on sellainen tuntuma, että hän saattaisi jopa tuntea nämä henkilöt, mutta ei halua jostakin syystä kertoa. Pojan mukaan auto on lähtenyt seuraamaan häntä vain "jostakin syystä". Tätä en ihan usko. Siinä on sitten näytelty kansainvälisiä käsimerkkejä tai muuta sellaista.

Tällä hetkellä poliisi tutkii tapausta törkeän pahoinpitelyn yrityksenä.

Varmaan nyt duunissa ja lukee paskaa päivälehteä onnen suurentamin silmin. Siitäpäs sai 15 v mukula, mulle ei näytellä fakkia.
Oli 17 v tuo mopopoika. Voihan olla, että olivat vaikka koulukaverit. 18 v. liikkeellä Audilla tjsp. Tai jotain muuta.
nixweiss.gif

Jos keskisormen esittely ja häiritsevä ajotapa oikeuttaa autoilijan ajamaan kaksipyöräisen päälle, niin millaiset toimenpiteet B-luokan kuskien normikäyttäytyminen sallii yli 10 tonnisille?

Muslimiko se Audikuski oli, kun pilapiirros pitää kostaa väkivallalla?

Oli 17 v tuo mopopoika. Voihan olla, että olivat vaikka koulukaverit. 18 v. liikkeellä Audilla tjsp. Tai jotain muuta.
nixweiss.gif
Kyllä tapaukseen voi liittyä aivan mitä tahansa, mutta siitä olen varma, että myös idiotismia joka lähentelee mielestäni enemmänkin mielenterveydellisiä ongelmia kuin suoranaista tyhmyyttä.

No tämä ei todellakaan oikeuta ketään tekemään tuollaista mitä tuo autoilija teki, mutta sitä vaan saa yleensä mitä tilaa.
Jos autolla lähdetään ajamaan mopon yli, on seuraukset kyllä arvattavissa. On saanut tuolta mopon selästä heilutella vaikka mitä käsimerkkejä ja fakkeja.
Vrt. näytät autoilijalle sentteriä jalankulkijana -> se ajaa sun yli.

epäilen et ei oo pojulla ollu ihan kaikki kotona ( audi kuskilla )
mut on ollu jo pitkään ilmassa et jollain menee hermot noiden 16-18v kundien kanssa mitkä omistaa koko maailman ja heidän pärinä moponsa on teiden jumala.

itse henk kohtaisesti meinaan käydä tervehtimässä yhtä ku saan kiinni. ei siinä jos meinaa ajaa minun päälle kävelytiellä mut pitää kokeilla jos sais koiran ja kaks vanhusta siin samassa perk.

(niin makaa kun petaa)

epäilen et ei oo pojulla ollu ihan kaikki kotona ( audi kuskilla )
mut on ollu jo pitkään ilmassa et jollain menee hermot noiden 16-18v kundien kanssa mitkä omistaa koko maailman ja heidän pärinä moponsa on teiden jumala.

itse henk kohtaisesti meinaan käydä tervehtimässä yhtä ku saan kiinni. ei siinä jos meinaa ajaa minun päälle kävelytiellä mut pitkää kokeilla jos sais koiran ja kaks vanhusta siin samassa perk.

(niin makaa kun petaa)
Täysin samaa mieltä!
sad_orig.gif

Kaikellaista nykyää
sad_orig.gif

Ihmetyttää vaan tuo lause: "Tällä hetkellä poliisi tutkii tapausta törkeän pahoinpitelyn yrityksenä."

Eikös siinä pahoinpitely jo tavallaan tehty?

Tosin ihan sama kunhan vaan saa kovimman mahollisen tuomion jos jää kiinni
033102ass_1_prv.gif

ei kai muutama mustelma törkeä pahoinpitely vielä ole
nixweiss.gif

veikkaan että tässä on poikien omasta välienselvittelystä kysymys jos poliisin kysymyksiä pitää vältellä. lisäksi kun ei ole kerrottu miten tuo kaataminen, tai siis "ruhjominen" on tapahtunut niin en lähtisi ketään kyllä lynkkaamaan vielä.

kuulostaa muutenkin hassulta että: "...noin kilometrin paon jälkeen Simonkallion koulun pihaan, mutta autoilija saavutti hänet ja ajoi perään. "

sitten vielä tuo:
"- Meillä on sellainen tuntuma, että hän saattaisi jopa tuntea nämä henkilöt, mutta ei halua jostakin syystä kertoa. Pojan mukaan auto on lähtenyt seuraamaan häntä vain "jostakin syystä". Tätä en ihan usko."

pftroest.gif

Onhan toi ihan sairasta...
Tuskinpa kukaan on tuollai ärsyttämättä tehnyt, mutta silti. Onneksi ei käynyt mopoilijalle sen pahemmin, vaikka ainekset siihenkin oli.

Back