Kävipä eilen seuraavanlainen tapaus: Meitä oli useamman pyörän ryhmä. Tulimme sivutieltä saaristotielle paraisten lähellä. Saaristotiellä autojen ajovauhti jossain 60-70 km/h välillä rajoituksen ollessa 80km/h. Lähes aina päivisin...
Päästyämme saaristotielle, saavutimme jonon viimeisen nopeasti (josta seuraavaan autoon oli matkaa monta sataa metriä).
Pari ekaa pyörää lähti ohittamaan, kylläkin melkoisella vauhdilla
ensin ohitettava vanha vihreä jenkkiauto hieman väistää oikealle, mutta kun itse lähdin ohitukseen, niin mitä tekee tämä teiden "älypää"? Rupeaa kiilaamaan ja ohjaa vastaantulijoiden kaistalle!
Sain kuitenkin väistettyä lähes vasemman pientareen kautta.
Kyllä se varmaankin vituttaa istua kuumassa bensasyöpössa, mutta joku raja sentään pitäisi olla!
Miksi kirjoitan tätä juttua? Haluanpa vain avautua autoilijoiden terrorisoinnista moottoripyöräilijöitä kohtaan!
On meinaan aikas yleisiä nykyään nuo aggressiot pyöräilijöitä kohtaan...
Syitä on varmasti monia, mutta enpä ainakaan itse ole vielä yrittänyt tappaa ketään liikenteessä!
Varmasti lähes jokaisella on vastaavanlaisia kokemuksia...
Päästyämme saaristotielle, saavutimme jonon viimeisen nopeasti (josta seuraavaan autoon oli matkaa monta sataa metriä).
Pari ekaa pyörää lähti ohittamaan, kylläkin melkoisella vauhdilla
Kyllä se varmaankin vituttaa istua kuumassa bensasyöpössa, mutta joku raja sentään pitäisi olla!
Miksi kirjoitan tätä juttua? Haluanpa vain avautua autoilijoiden terrorisoinnista moottoripyöräilijöitä kohtaan!
On meinaan aikas yleisiä nykyään nuo aggressiot pyöräilijöitä kohtaan...
Syitä on varmasti monia, mutta enpä ainakaan itse ole vielä yrittänyt tappaa ketään liikenteessä!
Varmasti lähes jokaisella on vastaavanlaisia kokemuksia...