Loosah
New member
No nyt on tiukat paikat... Kuitenki hyvässä mielessä. Oon vaihtamassa mopoa, mutta en millään osaa päättää, minkä valitsisin. Tämän hetken räpätin on zx-6r vm 02.
Ehkä tämä on tällasta yksinäistä pohdiskelua, eikä kukaan jaksa kommentoida, mutta...
Vaihtoehdot ovat: -04 zx-10r TAI -06 zx-6r TAI sitten -04 zx-6r.
Omia syitä puolesta ja vastaan ovat:
zx-10r on tosi kiva ajaa, kevyt ja muutenki onhan se siistii, että on kybä-ärrä, ni voi kiskalla kehuskella tehoilla jne.
Ajoasento oli ainaki mulle ihan sika hyvä. Mutta... Se tuntu vaan olevan liian tehokas tavalliseen ajeluun. Ei tunnu kivalta, ku pelkkä kakkosvaihde riittää normaaleissa ajotilanteissa. Pidemmällä matkalla toki ylivoimaisen mukava verrattuna kahteen muuhun. Eikä sitä vääntöäkään alhaalla nyt niin sairaasti ollu, ku sanovat. Joutuu silläkin aika korkeilla kierroksilla vetelemään.
zx-6r -06 Se olis uus, sillä on kiva ajaa ja oikeastaan mitään negatiivista en keksi paitsi, että sen perä on aivan törkeen ruma. Hyvä räppäri, mutta ei sillä kukaan moottoritiellä jaksa päästellä... Vinkuu ku sika.
zx-6r -04 Ehkä kaikista makeimman näkönen mopo koskaan. Mutta sitten taas se on vm-04 eikä -06... vanha siis. Muuten tuntu aikalailla samalta ku uudempikin. Ehkä vaan vähän sporttisempi.
Eli...Kuka myis mulle 06 kusiaisen 04:n perällä ja 10r:n alhasemmilla kierroksilla maantieajossa ? Niin se kai olis paras, mutta ei mahdollista...
Hitto, ku ei osaa päättää.
Pistäkää nyt jotain kommentteja, jos mieleen juolahtaa.
EDIT : tsori... Täähän kuuluis tonne kawa-voorumiin..
Ehkä tämä on tällasta yksinäistä pohdiskelua, eikä kukaan jaksa kommentoida, mutta...
Vaihtoehdot ovat: -04 zx-10r TAI -06 zx-6r TAI sitten -04 zx-6r.
Omia syitä puolesta ja vastaan ovat:
zx-10r on tosi kiva ajaa, kevyt ja muutenki onhan se siistii, että on kybä-ärrä, ni voi kiskalla kehuskella tehoilla jne.
zx-6r -06 Se olis uus, sillä on kiva ajaa ja oikeastaan mitään negatiivista en keksi paitsi, että sen perä on aivan törkeen ruma. Hyvä räppäri, mutta ei sillä kukaan moottoritiellä jaksa päästellä... Vinkuu ku sika.
zx-6r -04 Ehkä kaikista makeimman näkönen mopo koskaan. Mutta sitten taas se on vm-04 eikä -06... vanha siis. Muuten tuntu aikalailla samalta ku uudempikin. Ehkä vaan vähän sporttisempi.
Eli...Kuka myis mulle 06 kusiaisen 04:n perällä ja 10r:n alhasemmilla kierroksilla maantieajossa ? Niin se kai olis paras, mutta ei mahdollista...
Hitto, ku ei osaa päättää.
Pistäkää nyt jotain kommentteja, jos mieleen juolahtaa.
EDIT : tsori... Täähän kuuluis tonne kawa-voorumiin..