Avaimenperähälytin jättää jäljet runkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xlh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xlh

New member
Huomasin että avain(street bob-08) on vääntynyt ja katsoin tarkemmin haittaako mitään niin näin että ihan ok jäljet hälytinmokkula on jättänyt runkoon.Toiseen taskuun vaikka joskus tietty unohtuu ottaa mukaan.

Mulla on aina tuo häly-kake taskussa mutta avaimenperä on tehnyt saman asian kuin sulla toi kake. Norjan reissulla oli kaveri laittanut avaimeen narulenkin, jonka pujotti jarruletkun ympärille. Näin ei tuu jälkiä eikä avain pääse tippumaan lukosta kun ottaa virran pois ja jättää avaimen lukkoon esim. tankatessa. Sehän on se avain siinä lukossa ihan huulilla ja putoomassa kun virta on pois... Pöljästi suunniteltu! Mitä noihin pieniin jälkiin tulee vielä, niin turha niitä on murehtia liikoja. Aina noita käytön jälkiä tulee vaikka kuinka koittais varoa...

Kyl noi tahtoo jäättää jäljet vaik mikä olis... Itellä on avaimenperänä pieni nahkapussukka johon saan laitettua kauko-ohjaimen.

Kaulanauhaan avaimet hälyttimineen. Nauha kaulaan ja siitä povariin roikkumaan. Ei paljon runko rasitu. Easy livin' vai miten se nyt oli? ja hyppyläpsy päälle.

Tietty käytön jälkeä tulee mutta tuon olisi voinut välttää kun joku olisi kertonut että pitää mokkulan erikseen.Uusi pyörä niin pitää lukua naarmuista ja sormenjäljistä.(Ja minkä takia se avainkaan olisi vääntynyt muuten kuin hälytinperän takia?)Easy living muka...

Tietty käytön jälkeä tulee mutta tuon olisi voinut välttää kun joku olisi kertonut että pitää mokkulan erikseen.Uusi pyörä niin pitää lukua naarmuista ja sormenjäljistä.(Ja minkä takia se avainkaan olisi vääntynyt muuten kuin hälytinperän takia?)Easy living muka...
Hyvä, kun kerroit.
Askartelin just oman hälytinmokkulani irti virta-avaimesta.

Uudehkossa pyörässä vituttaa naarmut ja krämmäleet.

Muistelempa taannoisen tapauksen missä eräs uuden amerikkaliaisvalmisteisen moottoripyörän omistaja pesi pyöränsä "normaalilla" liutottimella.

Ainut mikä unohtui oli että purkin kyljessä luki "laimennettava 10-15 prosenttiseksi vedellä ennenkäyttöä". Pyorä lähti hyvin puhtaaksi laimentamattomalla liuoksella. Vanteet yms, tilpehöörit meni tosin aika hurjan näköiseksi samaan rahaan.

Itse olen hälyttimen ohjaimen vetänyt nippusiteellä kiinni avaimeen.

Back