• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

avain katosi kawasta:(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pro

New member
Eli onnistuin kadottamaan zx6r 04vm avaimen. Vara-avain on kyllä tallessa ja se laatta jossa on ne numerot löytyy. Eli miten tuossa täytyy toimia? Saako sen hoidettua sumekon kautta ja mitähän toi tulee kustantaa? Voi pojat että vituttaa............
crazy.gif
veryangry.gif

Onko tuossa -04:ssa jo käynnistyksen esto? Meidän -03:ssa on ainakin ihan perinteinen avain, joten sellainen varmaan onnistuu teettää missä vain.. Omassa 10r:ssä on käynnistyksen esto, mutta avaimiakin kolme, joista yksi punainen laattoineen.

Eli onnistuin kadottamaan zx6r 04vm avaimen. Vara-avain on kyllä tallessa ja se laatta jossa on ne numerot löytyy. Eli miten tuossa täytyy toimia? Saako sen hoidettua sumekon kautta ja mitähän toi tulee kustantaa? Voi pojat että vituttaa............
crazy.gif
veryangry.gif
Kuinka ollakaan juurikin tänään kävi aivan samat
nixweiss.gif

Jos sama kuin autossa, niin eikun rekisteriotteen ja vara-avaimen kanssa jälleenmyyjän pakeille. Ei ole kallis. Jos pyörässä on ajonesto ja hävität koodi-avaimen, niin sitten maksaa.

Joo eli mun mielestä tuossa ei ole ajonestoa ja vara-avain ja ne tunnusnumerot on kyllä tallessa. Eli periaatteessa toi pitäis onnistua kawan merkkiliikkeessä? Läräsin ohjekirjaa niin sen mukaan näin pitäisi tehdä eli kiikuttaa liikkeeseen. Eihän tää nyt mikään maailmanloppu ole, mutta kyllä kyrsii kun yleensä olen suorastaan sairaalloisen tarkka avaimistani ja erityisesti pyörän avaimesta
kaboom.gif

Joo eli mun mielestä tuossa ei ole ajonestoa ja vara-avain ja ne tunnusnumerot on kyllä tallessa. Eli periaatteessa toi pitäis onnistua kawan merkkiliikkeessä? Läräsin ohjekirjaa niin sen mukaan näin pitäisi tehdä eli kiikuttaa liikkeeseen. Eihän tää nyt mikään maailmanloppu ole, mutta kyllä kyrsii kun yleensä olen suorastaan sairaalloisen tarkka avaimistani ja erityisesti pyörän avaimesta
kaboom.gif
jos ei oo ajonestoa nii eiköhän siltä suutariltakin löydy sopiva aihio, ja ei varmasti maksa samaa mitä merkkiliikkeesä/sumekolla...

Huh löysin avaimeni
062802jumpie_prv.gif
Olin tunkenu ajohanskaan
nixweiss.gif

Itseäni lähinnä mietityyttäisi että mihin se on hukkunut ja kuka löytänyt
crazy.gif

Sen numeron perusteella ei ainakaan Z1000 kawaan saa avainta. Ostin alkuperäisen raaka avaimen ja hävitin sen ennen kuin kerkesin teettää hampaita
withstupid.gif

täytyykö noista muuten ilmoittaa vakuutusyhtiöön jos on avaimen hävittänyt?

Ainakin Z750:een sai avaimen teettyä ihan lukkoliikkeessä alle kympillä (suutarilta ei löytynyt sopivaa aihiota).

jees, kävin tänään teettää avaimen lukkosepällä ja taas on valtakunnassa kaikki hyvin
thumbs-up.gif
Avaimen hinnaksi jäi 10€ joten oikeastaan henkisillä vaurioilla selvittiin
tounge.gif

Ruuvimeisselillä ku rupeet availee ni tulee halvaksi
biggrin.gif
Kiva ajella semmonen puolen metrin meisseli sarvissa..Voipihan se olla että joku kaveriki huomaa ja sitte pyörää lainailee.
Mutta lähtihän se lapasesta taas ku ei kolmeen päivään oo päässy lukemaan orggia
tounge.gif

Back