• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Avattava kypärä radalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeba1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jeba1

New member
Onko tietoa voiko radalle mennä avattavan kypärän kanssa? Itsellä on Schubertin C3 jolla ois tarkoitus ajaa muutama kierros, harjoitusmielessä, tottakai. Jossain vaiheessa tulee ehkä ajettua suht lujaa, mutta vauhdin ei kai pitäisi vaikuttaa vakuutusyhtiön kantaan näissä tapauksissa?

No eikös sinne voi periaatteessa mennä vaikka avokypärällä? Tosin suositeltavaa on käyttää umpikypärää.

Mutta asiaan, eikö noi avattavat kypärät ole aikalailla yhtä turvallisia kuin umpikypärätkin? Varsinkin Schubertin C3:sen luulisin olevan juuri niin turvallinen kuin kypärän nyt ylipäätään tarvitsee olla.

Mä olen nyt parina kesänä talutellut mopoa rataa ympäri suupertin C2 :n päässä. Kuumahan siinä tulee, mutta turvallinen olo on ollut koko aja  
cool.gif

Muoks... Ainii, se pointti. Ei ratavastaavat ole missään vaiheessa kyseenalaistanut mun kypärääni, kaiken muun sitten todennäköisesti ovatkin
lookaround_orig.gif

Hihnasta puuttuva tupla-D -lukitus estää käyttämästä kilpailuissa, muuten käy minne vain. Saa mennä harkoissa kovempaa kuin Vehnä. Näin myös paikkaa puuttuvaa rispektiä, jota tuolla kypärällä ei näissä piireissä tahdo saada.
smile_org.gif

Nimim. Schubert Conseptin omistaja

Oli muuten rispektit ajotavasta johtuen aika alhaalla, omasta mielestä vedin sikalujaa, toisten mielestä näytin hauskalta Schuberth päässä. Nolottaa. Varsinkin kun nopeat kaverit tuli ulkokautta ohi......

Oli muuten rispektit ajotavasta johtuen aika alhaalla, omasta mielestä vedin sikalujaa, toisten mielestä näytin hauskalta Schuberth päässä. Nolottaa. Varsinkin kun nopeat kaverit tuli ulkokautta ohi......
Velkam tu tö klap...

Nolotukset tosin voit tunkee sinne, minne aurinkokaan ei paista. Kukaan ei ole näet seppä syntyessään... niin ja kaikista sitä seppää ei tule tekemälläkään (vaikka kuinka yrittää  
lookaround_orig.gif
)

Back