• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-One vanteet Hayabusaan..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ksth2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ksth2

New member
Pitkä odotus palkitaan
Tänään ne B-One vanteet vihdoinkin saapui.
Ensi vaikutelma ihan hyvä, todella laadukkaan näköiset ja mielestäni erittäin siistit hintaansa nähden. (1390e/pari)
Sisältäen kaikki herkut, vain renkaat paikoilleen ja kiinni.
Ja asennus meni heittämällä ilman mitään sovitteluja.
Punnitsin vanteet ja etuvanne oli 200g/taka 400g painavampi kuin orkkis. Sinänsä se on ainut negatiivinen asia.
Käytännössä tosta ei ole mitään haittaa. Mutta vetolaite on ihan toisesta maasta kuin busan orkkis.

http://galleria.busanistit.org/album17/B_One_009

Toi ei lieputa, vois toimii hiukan paremmin kuin Busan orkkis Tbo mopoissa.

Kovin tyytyvainen olen vanteisiin, hmm.. muutama kuva löytyypi tosta

http://galleria.busanistit.org/album17/B_One_037

baaa.gif
 
Lisätään lainaus maahantoujan sivuilta:

B-ONE VANNESARJA 1390 Eur

B-one on äärimmilleen yksinkertaistettu vanteen ja jarrulevyn yhdistelmä

Wave-jarrulevyt ovat integroitu täysin uudenlaiseen vannekokonaisuuteen.
Tämä uusi ratkaisu mahdollistaa vertaansa vailla olevan suorituskyvyn,
muotoilun ja hinnan.

Brakingin tuotekehitysosastolla lähdettin ajatuksesta parantaa suorituskykyä
komponenttien määrää vähentämällä. Tuloksena syntyi B-one alumiinivanne jonka täysin
uudenlainen rakenne mahdollistaa wave jarrulevyn kehän kiinnittämisen suoraan
vanteeseen ilman erillistä keskiötä.
Tällä rakenteella saadaan painopistettä siirrettyä lähemmäs pyöränakselia,
jolloin hyrrävoimat pienenevät parantaen samalla pyörän käsiteltävyyttä
etenkin kaarreajossa.

B-one on esimerkki Brakingin jatkuvasta kehitystyöstä jonka avulla se on säilyttänyt
jälleen kerran asemansa maailman johtavana jarrulevyjen valmistajana.


B-one paketti sisältää:

Etuvanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne kelluvilla wave jarrulevyillä

Takavanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne wave jarrulevyllä,
alumiininen takaratas vaimenninkumeineen
 
Hienon näköisethän nuo on mutta kyllä tuossa vanteitten vaihtamisessa pitäisi myös tuota painoeroa saada toiseen suuntaan , kevyemmät on aina paremmat.
 
Tuossa on aivan loistava artikkeli aftermarket vanteista: http://www.sportrider.com/feature....parison

Uskoisin, että kaikki aftermarket vanteet joita yleensä sporttipyörään laitetaan kestävät kyllä vallan mainiosti. Aivan kuten alkuperäisvanteet. Mitkään vanteet, olivat ne alumiinista tai hiilikuidusta eivät kestä jos niillä ajaa 300km/h asvalttimonttuun.

Kannattaa ehdottomasti lukea tuo artikkeli.
 
Tuossa on aivan loistava artikkeli aftermarket vanteista: http://www.sportrider.com/feature....parison

Uskoisin, että kaikki aftermarket vanteet joita yleensä sporttipyörään laitetaan kestävät kyllä vallan mainiosti. Aivan kuten alkuperäisvanteet. Mitkään vanteet, olivat ne alumiinista tai hiilikuidusta eivät kestä jos niillä ajaa 300km/h asvalttimonttuun.

Kannattaa ehdottomasti lukea tuo artikkeli.
OFFTOPIC: Tiet tasoittuu kummasti noissa nopeuksissa..
062802jumpie_prv.gif

Meinaa lentää monttujen yli
033102bebe_1_prv.gif
 
Back
Ylös