Baari-ilta Tampere la 6.10.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bren

New member
Jos mä lauantaina ilmaannun Ruby & Fellasiin siinä seiskan - puoli kasin aikaan, mahdankohan nähdä siellä muitakin Orgilaisia? Ihan vaan lasillisen tai pari (tai muutaman) ottamassa, ehkä syömässä jotain pientä sapuskaa. Ettei tarviis koko iltaa yksin istuskella siellä. Miltä kuulostaa?

Jos mä lauantaina ilmaannun Ruby & Fellasiin siinä seiskan - puoli kasin aikaan, mahdankohan nähdä siellä muitakin Orgilaisia? Ihan vaan lasillisen tai pari (tai muutaman) ottamassa, ehkä syömässä jotain pientä sapuskaa. Ettei tarviis koko iltaa yksin istuskella siellä. Miltä kuulostaa?

Yks-kaks-kolme-neljä-viis-kuus-seittemän-sitten-enää-muista-mitään-olutta… Vahvasti ehkäilen juu.

Heip! Tarkoitus on lauantai iltana mennä syömään avokin kanssa Bistro 10 klo.19:30 aikaan, mutta tullaan toki jatkoille moikkaamaan ORG porukkaa. :jippikaijee:

Voisin tulla paikalle sen yhden pakollisen vesiselvän osallistujan virkaa toimittamaan. Se ei sit tarkoita, että mun jutut olis muka yhtään tasokkaampia kuin muidenkaan... :)-

Vahvassa harkinnassa. Jos vaan selviän tuolta päältä ajettavien ruohonleikkureiden SM-kisoista :grin:

Pienen harkinnan jälkeen voisin tulla tutustumaan ensikertalaisena Tampereen orggilaisiin. Edellyttäen, että löydän oikean pöydän ja seurueen...

Pienen harkinnan jälkeen voisin tulla tutustumaan ensikertalaisena Tampereen orggilaisiin. Edellyttäen, että löydän oikean pöydän ja seurueen...

Etsi vaan pöytä jossa on Mobil Delvac-puteleita (saattavat olla pöydän alla hieman piilossa).

Argh, ei delvacia ravintolaan! Mä kuittaan tänne tarkemman sijainnin, kun pääsen paikan päälle. Yritän löytää paikat siitä baaritiskin tienoolta, mutta kerron sitten kuin kävi.

Eiköhän sovita niin, että pöytään saa tuoda vain väriltään vaaleita juomia, että huomataan paremmin milloin "delvac-jekkuilu" alkaa..

Olipas mukava päivä T-ajoissa, kiitokset ShyHanderille reitin suunnittelusta,... joten eiköhän sitä tuonne sateeseen jouda ... R&F:ssä kohta...

Tässä on jo ilmatieteenlaitoksen etelä-suomen säätutkaa tuijotettu silmä kovana. Kohta taas tulee enempi, mutta sen jälkeen voisi olla pieni poutahetki(???). Mun analyyseihin ei sitten kannata sää-asioissa luottaa! :paikallatuulee:

Edit: Taitaa olla loputon sade.. kaipa sitä on vaan lähdettävä rämpimään..

Viimeksi muokattu:
Kai se on vaan pakko lähtee tuonne sateeseen. Perillä siinä lähempänä puolta kasia. Pistäkää jotain ilmotusta sijainnista, niin löydän tieni oikeaan pöytään. Tai jos mä tulen kypärä päässä niin ainakin te huomaatte mut :)

No niin, täällä ollaan. Sisään tullessa ensimmäinen pöytä vasemmalla.

Back