Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on se bags connectionin 52l takalaukku, tulee siihen pelkääjän paikalle ja roikkuu hieman alas sivuille. Aivan loistava. Saa tukevasti kiinni, eikä haittaa ajossa. Tavaraakin mahtuu aika reilusti. Muista bags connectionin laukuista en tiedä.Onko kellään käytännön kokemusta Bags-Connectionin takalaukuista? Pitäisi keksiä ZZR 1400:een kätevä takalaukku systeemi, "telinehässäköistä" en niin välittäisi.
Taitaa riippua Intruderista, muttei ainakaan omaani mahtunut lähellekään, koska takasatula oli huomattavasti leveämpi kuin ns. sivupalojen väli/etäisyys. Cargobag istuu kuin tehty. Speedbag Widea ei päässyt kokeilemaan, mutta vakio ei mahtunut...Myykö näitä Suomessa muut kuin RM-Heino? Mua kiinnostaisi tuo Traveller HD, mutta pitäisi mallata ensin miten sopii Intruderin takapenkille.
Suosittelen. Itselläni se on kulkenut mukana jo n. 30tkm verran. Edelleen pitää pienet vesisateet ulkona ja sisäkassin kanssa pitää vettä täysin.Itellä cargobag ja erittäin tyytyväinen olen. kyseinen laukku keikku viime kesänä 5000km takapenkillä ilman minkäänlaista ongelmaa. Laukku on tilava, pitää vettä, sisäkassillinen, sivuilla on erilliset pienet taskut mihin saa esim. työkalut yms. ja siinä ei ole nopeusrajoutusta. 4 liinan kiinnitys on erittäin tukeva.
Netistä löytyy googletuksella yhteensopivuustaulukoita. Esim.Mua kiinnostaisi tuo Traveller HD, mutta pitäisi mallata ensin miten sopii Intruderin takapenkille.
Kävin tuossa viime viikolla kanssa kyselemässä yhtä Bags Connectionin mallia ja eihän tuota ollu Espoossa eikä Tampereella.EI taida myydä, ei oo Heinoa kiinnostanu kai diilereiden hankinta. Ainakin viime keväänä oli huonosti heidän Espoon kaupalla malleja kokeiltavana. Piti tilata erikseen Tamppereelta ja luvata että ostan sen myös. No se sopi pyörään joten ostin sen.
Laukkujen mukana tulee jonkinlaista kontaktimuovia arkillinen. Riittääkö se vai pitäisikö miettiä vahvempaa suojausta?Takakatteen suojaukseen kannattaa kiinnittää huomiota, sillä pöly ja vesi muodostavat yhdessä mukavaa hiomatahnaa joka syö takakatteen reunat pilalle. Jaa mistäkö tiedän...
Riippuu varmaan hieman pyörstäkin, itse en alkanut sitä kelmua sinne teippialemaan vaan leikkasin pyyhkeestä sinne alle sopivan palan. Sateessa se tietenkin kastuu. Se kelmu näytti siltä ettei hevillä siististi saa ainakaan mun mopon pintaan.Laukkujen mukana tulee jonkinlaista kontaktimuovia arkillinen. Riittääkö se vai pitäisikö miettiä vahvempaa suojausta?Takakatteen suojaukseen kannattaa kiinnittää huomiota, sillä pöly ja vesi muodostavat yhdessä mukavaa hiomatahnaa joka syö takakatteen reunat pilalle. Jaa mistäkö tiedän...