• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bagster kimppatilaus saksasta

motorcyclist

New member
olen tilaamassa itselleni Bagster tankinsuojaa seka tankkilaukkua Saksasta ja kysyisinkin, etta olisiko muita halukkaita tilaajia? Kun tietaisin halukasta tilaajamaaraa, niin voisin samalla kysya alennusta tuotteista, mikali sellaista saisi.  
062802jumpie_prv.gif

Hintaosviittana suurinpiirtein seuraava ilman alennusta:
-tankinsuoja: about 95 €
-tankkilaukut: about 80 € ja siita ylos

Teille, ketka ette viela tieda tasta mahtavasta  
062802moto_prv.gif
tuotesarjasta, niin kaykaa ihmeessa katsomassa Bagster

Ennen, kun tilaatte suojia lisää Saksasta, niin mulla olisi jouten CB500:n sininen ja Triumph Sprintin musta suoja...

Tarvetta olisi kyllä tankkilaukulle, mutta kertoisiko joku mikä tästä tekee juuri hyvän tankkilaukun? Hinnat ovat hiukan korkeita.

Tää ois kiinnostunut myös. Tankinsuoja+tankkilaukku+perälaukku.

Kannattee (tietty) kysyä myös toimitusajoista. Juttelin Suomen maahantuojan kanssa messuilla ja setä sanoi että jos muutaman viikon sisällä siitä hetkestä tilaat, niin tuote saapuu ehkä kuukauden sisään. Jos venyttää päätöstä loppukevääseen - ajokauden alkuun niin meneepi kuulemma ehkä jopa kuukausia. En tiedä yrittikö vain saada tuotettaan myydyksi heti vai oliko siinä oikeasti perää. Suomessa yksi(?) paikka josta saa ja ottaen huomioon eri merkit/mallit/vuosimalllit/värivaihtoehdot niin tajuaa että kauppiaskaan ei voi pitää joka satsia varastossaan...

Tarvetta olisi kyllä tankkilaukulle, mutta kertoisiko joku mikä tästä tekee juuri hyvän tankkilaukun? Hinnat ovat hiukan korkeita.
Tankin muotoon leikattu, toimii samalla siis myös tankin suojana. Tukeva ja jämäkän oloinen tuo tankkinahka. Laukku on myös laadukkaan oloinen. Parempaa en ole itse löytänyt tuolla rahalla. Jutako Oy:n (Suomen maahantuoja) kautta tilattuna niin hinta tuolle paketille on 250 euroa.

Tää ois kiinnostunut myös. Tankinsuoja+tankkilaukku+perälaukku.

Kannattee (tietty) kysyä myös toimitusajoista. Juttelin Suomen maahantuojan kanssa messuilla ja setä sanoi että jos muutaman viikon sisällä siitä hetkestä tilaat, niin tuote saapuu ehkä kuukauden sisään. Jos venyttää päätöstä loppukevääseen - ajokauden alkuun  niin meneepi kuulemma ehkä jopa kuukausia. En tiedä yrittikö vain saada tuotettaan myydyksi heti vai oliko siinä oikeasti perää. Suomessa yksi(?) paikka josta saa ja ottaen huomioon eri merkit/mallit/vuosimalllit/värivaihtoehdot niin tajuaa että kauppiaskaan ei voi pitää joka satsia varastossaan...
Kysyin jo ensimmaista tiedustelua tehdessa toimitusajoista. Minulle sanottiin, etta n. 2 viikkoa on toimitusaika myyjaliikkeeseen ja sen lisaksi toimitus Suomeen. Eli kylla kuukaudessa pitaisi viimeistaan olla Bagsterien Suomessa.

Totta on, etta mita nopeammin tehdaan se kimppatilaus, sita paremmat mahdollisuudet on saada tuotteet juuri ajokauden alkuun!  
062802moto_prv.gif

Jos, joku tarvitsee tai tietää jonkun, joka tarvitsee niin velipojalla olisi ihan ehta punainen Bagster tankkinahkoineen ja laukkuineen myynissä uuteen Kawasaki Z750 2004-> malliin. Laukku+nahka on uudenveroisessa kunnossa ja eihän noilla ole ajettu kuin yksi kesä. Vaihtoi 10R:ään niin ei ole enään käyttöä niolla vaan uudet pittää hommata. Minuun voi halukkaat olla yhteydessä.

Hyvä idea. Olen mukana mikäli hinnat on kohillaan . Jutako:lla 12r:n musta bagster maksaa 105€. Ainakaan enempää en viitsisi maksaa
wink.gif

Tyhmä kysymys:
Miksi jokin nahka tankkiin?
withstupid.gif

Itse ainakin katselen mielummin hyvin vahattua tankkia, kun jotain nahkahärpäkettä, minulla kun on tapa itse nauttia kauneudesta enkä siis säästele sitä, ehkä seuraavaa varten.

Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.
smile_org.gif
Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.

Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.  
smile_org.gif
Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.
Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.  
confused_orig.gif
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.

Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.  
buttrock.gif

Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea)  
sport05.gif
, mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.

smile_org.gif
Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.  
confused_orig.gif
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.

Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.  
buttrock.gif

Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea)  
sport05.gif
, mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.
No niin, alkaa tilauksenteko jo lahenemaan. Nyt rupeaa olemaan viimeisia hetkia saada viela muut kahden vaiheilla olevat tilaajat muuttamaan mielensa ja antamaan haluamiensa tuotteiden tarkat koodinumerot.  
biggrin.gif

Heti huomenna aamulla lahtee Saksaan sitten mun tekema yhteenveto kaikkien haluamista tuotteista, hintatiedustelu naista seka postimaksutiedustelu. Kun siihen vastataan, ilmoita kaikille ja annan tarvittavat lisatiedot.

Eli nyt lisaa tilauksia vaan, etta saadan paremmat alennukset, toivottavasti!  
idea3.gif

Back