• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

bandit-07 moottorin lämmöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maturi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

maturi

New member
bandit-07 moottorin lämmöt

Otsikon mukainen laite tiputtaa jäähdytin nestettä lämpösillä keleillä aina kaupunki ajon jälkeen,eli nestettä valuu sieltä ylivuoto putkesta pyörän alta.Maantie ajon jälkeen näin ei tapahdu,varotus valo ei pala,joten ei sitten kai käy kuumana,oon huomannu et etenkin jos nestepinnan paisunta säiliössä pitää ylämerkissä niin tää kusee ne heti pihalle.Onko muilla kokemusta samoista oireista.Tehnyt tuota kokoajan mitä pyörä on mulla ollut(5v).

Re: bandit-07 moottorin lämmöt

Kummalla moottorilla? :dunno: Pienemmässä en ole moista huomannut.

Vesipumpun stefat saattaisi vuotaa, ainakin oma SV 1000 teki aikoinaan juurikin tuon.
Helpot uusia.

Otsikon mukainen laite tiputtaa jäähdytin nestettä lämpösillä keleillä aina kaupunki ajon jälkeen,eli nestettä valuu sieltä ylivuoto putkesta pyörän alta.Maantie ajon jälkeen näin ei tapahdu,varotus valo ei pala,joten ei sitten kai käy kuumana,oon huomannu et etenkin jos nestepinnan paisunta säiliössä pitää ylämerkissä niin tää kusee ne heti pihalle.Onko muilla kokemusta samoista oireista.Tehnyt tuota kokoajan mitä pyörä on mulla ollut(5v).

Taitaa olla ominaisuus. Noin tekee minunkin 2007 vuosimallin bandu (1250). Talvihuollossa vaihdettiin nesteet ja täytettiin paisuntasäiliön ylärajalle. Kävin mopolla Helsingin keskustassa asioilla ja huomasin siellä, että se on parkissa kusassut allensa. Tsekkasin kotona koneen jäähdyttyä ja pinta oli alarajan merkillä. Että kai nuo kuumana kuseksii tuon alarajan yläpuolisen määrän alleen.

Samanlainen kuseksinta tapahtui viime kesänä Norjanreissulla, kun olin Dalsnibbanin huipulla. Sain osaaottavia katseita muilta turisteilta, mutta eipä tuo pinnan pieni vajuaminen tuntunut vaarallista olevan.

Vuosmalli 2012 1250 kusassu kerran tänä suvena kaupunkipyörittelyn jäljiltä ku oli täytetty maximiin, toiste ei oo tehny...että toi stefajutska tuskin kuitenkaan.

Vesi-bandiitin bensatankin huohotinletkut on kieroutuneesti kytketty paisuntasäiliön huohotinletkuihin T-kappaleilla. Tämä voi aiheuttaa hassuja ilmiöitä varsinkin jos joku näistä letkuista menee tukkoon. Kenties saattaa aiheutua myös alleruikkimisherkkyyttä...

Juu,jäi tuosta pois et on 1250 bandiitti,näyttää olevan ihan normia kuntekee muillakin noin.Antaa kuseksia vaikka ainahan siitä kuulee kommenttia.

Juu,jäi tuosta pois et on 1250 bandiitti,näyttää olevan ihan normia kuntekee muillakin noin.Antaa kuseksia vaikka ainahan siitä kuulee kommenttia.

Kommentit on kommentteja. Ku itelläni kusas ni joku posti-pate pysäköi viereen ja tokas et "...siihenkö tyssäs matka...?" Totesin vaan et kui niin, kyl mä meinasin ihan ajamalla täst lähteä :grin: Ja ei mullakaan mittariston lämpövalo syttynyt tai mitään, flektikin toimi ihan normisti...eräs nimeltä mainitsematon paja vaan täytti liian täyteen. Kyl se sullakin loppuu aikanaan, itelle riitti kerta.

Niin ,millanen homma on vaihtaa ne vesipumpun stefat,jos ens talvena vaikka innostuis vaihtamaan....

Back