• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bandit 1200 s

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja välläri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

välläri

New member
No niin ,nyt näyttää ERITTÄIN pahasti siltä,että alkaa tulla
tän vuoden rosmosta kauppa.Joten haistelen tässä tuulia
mitä mieltä olette eri putkista,suodattimista ja neula/suutin
satseista? Intressit on nyt sitten ihan kaikkeen mikä kys.
fillariin vain voi liittyä.Kauppa pitäisi olla kaiken järjen mukaan
selvää pässinlihaa,ellei kieltävää rahoitus päätöstä tule  
omg.gif

(ei pitäis vai oliko se pitäny).Tarjosivat vanhasta kawasta
niin hyvin,että meni hullu halpaan  
lookaround_orig.gif

Hulluttakaa lisää. Sana on vapaa.Mää rupeen ryyppään.  
033102beer_1_prv.gif
 
Tere
Jos uutta Rosmoa olet ostamassa 2004 tai 2005 niin onniteluni viisaasta hankinnasta.
062802jumpie_prv.gif

Ongelmana on näissä vuosimalleissa että ne on katalysaattori vehkeitä ja tehoputki täytyy olla myös catti ( BOSS on ) jos haluat puhtaat paperit ratsiassa.
cool.gif

Itselleni tuli Bandittiin juuri BOSS putki Saksasta (ei cattti)
Ilmanottoboxsiin älä kajoa siitä menee säädöt ihan sekaisin.
bawling.gif

Täytyy viedä Bandit penkkiin ja katsoa tarviiko neuloja vaihtaa
talktohand.gif


Terveisin Reiska_SB
 
Mulla on yoshin kokoputki+syttypyörä+K&N suutinsatsi+G-pack-box+K&N putsari.Putsari lentää mäkeen.
Sillä saa kyllä yläkierroksille voimaa,mutta 3000-6000 kierroksilla
on jotenkin tahmea??Vaikka miten sääteli.Alkuperäisellä suodattimella ei tätä ilmene.veto on hyvä 1000-9000.
Mutta ylempänä ei pelaa niin kuin K&N:llä.
Mutta enempi tulee ajettua tuolla 1-6tuh,kiekolla käytännössä.
Vakiona mitattiin takapyörältä 105,9 hv.Että se mitä esitteissä on
ilmoitettu on alakanttiiin.Muutosten jälkeen en ole käyttänyt
mittauksessa,mutta kevättä odotellaan.
Kiva mopo,alusta ei riitä kovaan mutka-ajoon mutta näillä uusilla laki
muutoksilla eipä paljon haittaa.
Pieniä tärinöitä on ,perse puutuu,mutta tollasta 500-700 km päivä taivalta pystyy hyvin tekemään.
Että eiku bandun ostoon vaan.
Kannattaa myös lukea aikaisempia viestejä sieltä löytyy pariksi iltaa lukemista jos et ole jo tutustunut niihin.
T:Pasi
 
Ongelmana on näissä vuosimalleissa että ne on katalysaattori vehkeitä ja tehoputki täytyy olla myös catti ( BOSS on ) jos haluat puhtaat paperit ratsiassa.  
cool.gif

Itselleni tuli Bandittiin juuri BOSS putki Saksasta (ei cattti)
Millä sen kukaan näkee,onko siinä kattia vai ei? Ja jos käry käy
miten siitä rokotetaan?Jos laittaa ei katin täytyykö ottaa jotain huomioon,ettei mee uusi lelu rikki?Vaatiiko toi pöntön vaihto uusia neuloja/suuttimia?
withstupid.gif

Mitä sun Bossille tuli hintaa postikuluineen?
 
Terve Välläri

BOS Hiilikuitu/ovaali tehoputki Saksasta maksoi noin 490 eur
EU hyväksytty ei katalysaattoria.  
cool.gif


Suuttimista en vielä tiedä, vien penkkiin kunhan lumi sulaa.
Sitten sen näkee käykö lse iian laihalla ?  
Joku katalysaattoriin liittyvä anturi pitää ilmeisesti irrottaa ?
cool.gif


Ei ole tarkoitus uutta pyörää tuhota virityksillä  
crazy.gif


T:Reiska_SB
 
Noita e-hyväksyttyjä pönttöjä alkaa olla nyt lähes kaikilla valmistajilla (Akra, Devil, LeoVince, Hurric, Arrow) ja kaikissa hintaluokissa... Ja suurimman osan saa muutettua race-pöntöksi, kun ruuvaa db-killerin pois !
 
Noita e-hyväksyttyjä pönttöjä alkaa olla nyt lähes kaikilla valmistajilla (Akra, Devil, LeoVince, Hurric, Arrow) ja kaikissa hintaluokissa... Ja suurimman osan saa muutettua race-pöntöksi, kun  ruuvaa db-killerin pois !
Eilen kun se kauppa tehtiin niin kyselin siitä putki hommasta.
Sanoivat Motofocuksessa ettei tarvi säätää eikä mitään.
Suomen nopeuksilla toimii hyvin,mutta jos lähtee eorooppaan
ja vetää autobaanaa pariasataa vaikka tunnin niin ei hyvä.
Yläkierroksilla käy laihalla.Pikku revitykset ei haittaa
wink.gif

Jos se katsastus tulee voimaan 2007,niin kannattaa kuulemma
ostaa sellainen putki josta tosiaan voi ottaa ja pistää takaisin
huilun katsastuksen ajaksi.
veryangry.gif
 
Back
Ylös