Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alle yhden on rikas ja yli yhden laiha, jos lambdaa meinaat. Mikä sitten on liian rikas missäkin tilanteessa ja mikä liian laiha onkin ihan eri asia. Muista sitten se, että seosruuvi vaikuttaa vain tyhjäkäyntiin. Ajossa sillä ei ole juurikaan mitään tekoa.
Oman kokemuksen mukaan tyhjäkäyntipiiri on isossa osassa normaali maantieajossa. Vasta kun mentiin selkeesti laittomiin nopeuksiin, alkoi nelospytty tulla mukaan kun oli yks tyhjäkäyntisuutin tukossa.

Oman kokemuksen mukaan tyhjäkäyntipiiri on isossa osassa normaali maantieajossa. Vasta kun mentiin selkeesti laittomiin nopeuksiin, alkoi nelospytty tulla mukaan kun oli yks tyhjäkäyntisuutin tukossa.
Kiitos, tämänkin olen siis ymmärtänyt oikein. Tilanne kun on sellainen, että minulla on lainassa FMI 1.2 seosmittari ja se näyttää liki 1.1 lamdan arvoksi. Lamdassa ei ole lämmitystä. Pyörän ainoa viritys on vapaammin virtaava Leovincen pönttö, joka ei minun mielestä vaikuttane seoksiin noin paljoa. Lamda tuntuis olevan ehjä, kun sytyttelee mittarin ledejä kaasun käytöllä.