Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas mä puhun jostain mistä en itse tiedä siis mitään, mutta mun pyörän huoltaja sanoi että toi koskee siis ainakin Bandittia, ja sen tyyppisiä mopoja.Jos kilometrit on alle 200.000, nykypyörän koneessa EI VOI olla vielä mitään vikaa. Nykyöljyillä ja nykyisellä tietämyksellä koneiden täytyy kestää useita satkuja, kun vanhat lähes kivikautiset boxeritkin kestävät leikiten pari-kolmesataa donaa.
Eikö se kusipäisesti ajettu ole semmoinen,mikä on tukossa,eikä koskaan avattu kaasua 50% enempää?Jätä km-lukemat omaan arvoonsa, ei voi tietää voiko luottaa, ja sitäpaitsi 20 tonnia ajettu huoltamaton ja kusipäisesti ajettu voi olla selkeästi huonompi kuin 50 tonnia ajettu ja huollettu & järkipäässä ajeltu.
Niin, mutta sentään edes vielä jotenkin toimivat...Kaasukättä säästelemällä ei saa kuin huonosti toimivia moottoreita.
Olen asiasta samaa mieltä. Moottoripyörän kone on rakennettu kierroskoneeksi ja se tykkää kun koko kierrosaluetta käytetään. Sellainen sääntö vain, että kylmällä koneella ei pitäisi huudattaa. Kun kylmiin metalliosiin kohdistuu nopea lämmön muutos, voi tulla vaurioita. Hyvä esimerkki, jonka olen tutuilta palomiehiltä kuullut, että paloautosta oli parikin kertaa katkennut mäntä äkkilähdössä.Kaasukättä säästelemällä ei saa kuin huonosti toimivia moottoreita.
sama vika bandiiteissa taitaa olla meitin vanhemmassa rosvossakin huhun mukaan oikeasti 20tkm enempi kusipää ex omistaja ruuvannut ja kärähti siitä vaikka ostettiin toiselle puolelle suomea...mut aina niitä tuttuja tulee jotka tuntee mopon...pienet on piirit....siis oikeasti ajettu 92tkm....ihmeellistä kun saksasta tuotuja -90 -luvun alun tonnisatasia ärriä myydään "ajettu 50 tuhatta" -periaatteella.
kaikilla on ajettu järjestäin se vähintään 200 tuhatta.
joten ei muuta kun mittarin mukaan kilometrejä kyyläämään.