• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

banditin rääkkäys?

mikki hiiri

New member
on ollu niin hiljasta täällä niin aattelin kysellä että onko tuo iso bandiitti kuin herkkä jos sille antaa "vähän" löylyä paikallaan? tossa yks ilta lämmityskäytin ja annoin kierroksia niin iski joku vimma kun ei päässy ajaan nii poltin ensin kumia paikallaan ja lopuksi kokeilin toimiiko rajotin..... eli hakkas rajottajaa vasten jonkun aikaa..... tyhmää joo.. mutta sillä hetkellä kivaa! ootteko muut tehny vastaavia "kokeita" eli mitä seuraamuksia tosta ois tullu? oon käytelly jälkeenpäin ja tietenkin oon kuulevani "sivuääniä" käynnissä mutta..... mitä ootte mieltä?

Onko isossa Banditissa rajoitin
omg.gif
? ... ainakaan 2004-mallissa ei ollut.

Ei mitään väliä kunhan kone on lämmiin
buttrock.gif

Esim: B-weekendissä, Banditin vieressä olin mikä hakkasi rajoitinta niin kauan että putket punaisena sytytti nurmikon kollektorin alta.. Antaa mennä vaan ...

Omalla I/Ö gsx-Ärrällä tuli monesti liikennevaloissa kiusattua takana olevia kavereita rajottimen paukutuksella. Ei siitä mitään hallaa pyörälle tullut ikinä.
tounge.gif

niin minäkin aattelin että kyllä kait ton pitäs yks varmimmista koneista olla..... siksihän minä ton banditin ostin, samalla rahalla olis saanu vesi ärränkin...

Back