• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

battlax bt012ss

random hero

New member
elikkä otsikon kaltasta palloa meinasin laittaa alle mutta ajattelinpa kysyä et oisko kellään kokemusta mitä toi kestää ajaa ja millanen radalla(pitäs olla hyvä) ja koko oli 190/50
ja nyt alla tavan bt012 jolla 7000 ajettu

Kai sellaisella ajaa.. jos on samaa luokkaa mitä noi bt010 ja bt014 niin parempiakin löytyy samassa hintaluokassa ja kestävyys samoissa kaikissa.. takanen menee rauhallises ajossa 7-8tonnii ja etusella 12-15.. bätläksit vaan ainakin edes kuluu aalloille.

Mikäs rengas sulla on edessä? renkaiden muoto voi olla aivan toista erimalleilla ja silloin pyörästä tulee kauhea ajaa! vrt. ( <

confused_orig.gif
mulla etu pallona bt 020 eikä toista tule aalloille on jo menny
eek.gif
vaikka vaikuttanee asiaan kun edellinen omistaja ajellu kilon verran alhaisilla paineilla
nixweiss.gif

bt019 edes pyörii ja kulunu aalloille mut se korvataanki kohta ilmeisesti metzelerin sportecilla,kai toi bt012ss parempi on pitämään ku 14 tai ainakin näin olen käsittäny

ja mä nyt vaan en taakse ole vielä keksiny mitään parempaa kuin battlax et se siitä

Back