Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin sovittamassa Arlen Nessin pukua (ARLEN NESS 3209) ja Dainesen (Haku Div.) pukua.Pistin Arlen ness/Berik tehtaalle sähköpostia, jossa kerroin hartian-, rinnan- ja lantionympärysmitan sekä painon ja pituuden(www.madif.com). Tuli vastauksena, että ne oli tuotantotiimin kanssa tutkineet, että 48 olis sopivin koko mulle! Ei vissiin kannata sitte enää ihmetellä jos kerran tehtaalta tulee tommonen vastaus...luulisivat tietävän tämmöset!!![]()
Eilen tuli ja pirun hyvä oli!Tilasin maanantaina FC-motosta tuon Berikin puvun, pitäis alkuviikosta olla täällä. Hinta ei toisaan paha (590€). Kävin sovittamassa Vantaalla RM-heinolla ensin tuota pukua ja koko 54 oli sopiva mulle. Olen 181cm/92kg riskimpi sälli. Pituus OK, tiukka jaloista ja käsistä, mutta muotoutuu varmasti käytössä. Isompi koko olis ollu sitten liian pitkä. Tuntui kyllä tosi laadukkaalta puvulta!
Heinolla muuten hinta 990€ -25% syystarjous, eli ei pysty Suomessa kilpailemaan Saksan hintojen kanssa. Samalla tilasin Oxtarin T.C.S. EVO replica RX buutsit, tosin säästö enää muutaman euron...