• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Berik edustus Tampereella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tomber

New member
Moi
Uutta nahkapukua alkanut tehdä mieli ja Berik Enigma LS1 7932 kiinnostaisi. Onko Tampereella missään liikkeessä Berikkiä?

Raine who? Jos meinaat RM-Heinoa niin siellä ei ole myymälässä Berikkiä, mutta voivat niitä tilata paikalle.

Tsekkaas spyken pukuja. Motokeitaalle näytti tulleen myyntiin, melko asialliseen hintaanki vielä.

Kiitti Ephedrine vinkistä, toi Spyke kiinnostaa kanssa
thumbs-up.gif

No eikös ton puvun voi pyytää hankkiin myymälään jos kiinnostaa ja hinta on oikea? Sovittaa ja katsoo onko mieleinen? Aiemmin ei ole mitään ostopakkoa ollut ikinä...

No eikös ton puvun voi pyytää hankkiin myymälään jos kiinnostaa ja hinta on oikea? Sovittaa ja katsoo onko mieleinen? Aiemmin ei ole mitään ostopakkoa ollut ikinä...
Nii mietin kanssa tuota vaihtoehtoa, mutta ajattelin että jos ei olekaan sopiva niin aiheuttaako pahaa verta myyjälle. Mut olet kyllä oikeassa ettei niissä ostopakkoa ole.

Jeesh Spyke haettu Motokeitaalta, oli asiallinen palvelu ja hinta todella kohdallaan  
thumbs-up.gif

Nostetaas ketju, miten toi Berik yleensä niinku kokojen puolesta toimii? Itse mietin linkin takkia, mutta ainakin sivuston kokotaulukko on ihan mitä sattuu. Mulla on pari muuta rotsia kokoa 50, joten voisi olettaa myös ton Berikin 50 koon olevan lähes sama.

Hintansa puolesta passeli, ihmetyttää vaan nämä suomalaiskauppojen katteet ku esim. Berikin Alien takkia saa saksasta 299e (suomessa 499e)...

Myykö näitä muuten kukaan stadissa? Nopealla selailulla ei sattunut silmään...

http://www.24mx.fi/mp....679

Berikin ja Nessin koot on jokseenkin samoja ja nafteja.

Ebay kauppias  UK:ssa myy välillä tosi sopivasti Berikkiä ja Nessiä.
Noilta olen kaksi rotsia hommannut UK koot 46 ja 48 eli 56 ja 58.
Ovat joksenkin tyköistuvia kummatkin. Berik oli siis tuo koko 46 ja alle menee paita ja selkäsuoja. Nessi on 48 sinne vähän paksumpi paita ja selkäsuoja.

Itse olen 180cm ja n. 88kg

Berikin ja Nessin koot on jokseenkin samoja ja nafteja.

Ebay kauppias  UK:ssa myy välillä tosi sopivasti Berikkiä ja Nessiä.
Noilta olen kaksi rotsia hommannut UK koot 46 ja 48 eli 56 ja 58.
Ovat joksenkin tyköistuvia kummatkin. Berik oli siis tuo koko 46 ja alle menee paita ja selkäsuoja. Nessi on 48 sinne vähän paksumpi paita ja selkäsuoja.

Itse olen 180cm ja n. 88kg

Hmm, mä olen 184cm ja 87kg. Mittasin rinnan ympäryksen ja se on siinä 103-104cm, alla olevan chartin mukaan tuo koko 50 voisi sitten olla ihan toimiva... Ei huvittais vaan lähetellä takasinpäin, pitänee testata jossain liikkeessä Arlen Nessin takkia osviittana.

http://www.motoin.de/Arlen-Ness-Berik-size-chart:_:402.html

Edit: Jossain paikoissa mainittu että Arlen Nessin housut menis Berikin takkeihin ja vice versa, onko kokemusta? Huomattavasti helpompi löytää pöksyt Arlen Nessin valikoimista jos näin on?

Takki tuli ja rintakehä/vyötärö ok, hihojen pituus ei...

Löytyykö stadista Berikin edustusta?

Täältä taitaa löytyä kokemusta molemmista merkeistä. Eli minkä mallisia (2-osaset) Spyket on verrattuna Berikiin, noin niinku hihojen pituus suhteessa rinnanympärykseen yms?

Kokoa on kertyny 186cm/92kg ja nykynen Berikin 56 takki on hihoista sopivan mittanen, mutta mies kutistunu tai takki venyny sen verran että alle mahtuu lämpövuoren lisäksi suunnilleen selkäpanssari ja huppari eli t-paidan kanssa tuppaa lepattamaan. Pitäis siis joltain merkiltä löytää riittävän pitkä 54 tai riittävän kapee 56 ja mielellään tietysti halavalla. Vai onko noi irtotakit reilusti löysempää mallia kuin kaksosasten takit?

Back