Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole vielä kiinni, mutta n. +15-20hp olis odotettavissa ja todella mukavasti lisää vääntöä kautta kierrosrekisterin. Tolla setillä nousee puristukset lähelle 13.0:1... Männät on meinaan tismalleen saman korkuiset kuin 1040 setissä, mutta puristuksiksi ilmoitetaan sama lukema. Toki isommalla halkaisijalla tulee oikeasti myös ruttua enemmän, Wiseco vaan ilmottaa vähän alakanttiin.Äläs Ago ala huokuttelemaan...![]()
Mites Tylyttäjän kaverin kitti toimii? Vai ei oo viel asennettu?
Saa kertoa jos jollain on 1070cc kiinni, mitä muutoksia, miten toimii ja ennen kaikkea miltä dynokäppyrä näyttää![]()
Tietoa Us-Partsista:No niin nyt löyty Ameriikasta kitti!![]()
FZR 1125cc Billet Big Block ja hinta ilman veroja vaatimattomasti 2400 $![]()
Kiitos Tylyttäjä!Tietoa Us-Partsista:
-putket 65,-kpl
-1070cc mäntäsrj. 566,- sis. kansitiivisteen
-1040 kittiä löytyy hyllystä hinta sama 566,-
Faliconilta saapi kevennettyä kampuraa, faliconilta tai carillolta kampia, nokka-akseleita saat kent-kamsilta, KIT:ltä tai megacycleltä, billet kytkinkelloa faliconilta, vaihderattaiden shimmaukset kannattaa teetättää jollain joka moisen osaa.Kiitos Tylyttäjä!Tietoa Us-Partsista:
-putket 65,-kpl
-1070cc mäntäsrj. 566,- sis. kansitiivisteen
-1040 kittiä löytyy hyllystä hinta sama 566,-![]()
Mites muut muutokset? Kiertokankia kevyemmäx, kannen "siistiminen"... Vaimennin on jo vaihdettu.
Keventelemään... Mistä kohtaa ottaa kiinni? Ja paljonko?Joo pirusti ruutia pataan isoilla mukeilla ja valtavalla kansiduunilla,viime kesä kovaa ajoa ja sitten kone osiksi.Kun paat paukkua pataan niin vaihda sinne samalla kiertokanget mitkä kestää.Jos paat carillon kanget, joudut hieman keventelemään lohkoa ja muuta pientä sovitusta on tiedossa,mutta ei ainakaan veivit taitu!!!!![]()
Meinaatko ettei Acen omat kanget kestäis 1070cc settiä? Mä oon ainakin ollu siinä uskossa.. Kytkinkorin olen kuullu joskus menevän säpäleiksi jos harrastelee rajuja kiihdytyksiä paljon...Joudut pörräämään jokaisen kangen alapään kiertoympyrälta lohkon ylä ja alaosasta, ykköspytyltä vähän noin 4mm,
2 j 3 kankien kohdalta sitten vähän rajummin. 4 kanki osuu
kiinni kytkinkoriin. Lisäksi kankien alapäät osuu ns öljyn
"loiskelevyjen" pultteihin 1 ja 4 pytyssä, vaihda pultit matalakantaisiin. Carrillon kanget maksoi 612.52 puntaa rahteineen osoitteesta PMI_EUROPE perfect bore ltd joka on euroopan toimittaja. kamat tuli kolmessapäivässä jenkeistä vaikka paperityö piti tehdä PMI;n kanssa![]()
Acessa taitaa olla eri kanget ja männät, eikös FZR:ssä ole valumännät kun Acessa on takomukit?Noooo en oo sata varma, mutt ois sellanen tutina et kanget on jotakiunkin samaa luokkaa kuin fzr:ssä. Eli I-muotoset, H-
muoto on jäykempi. Alkuperäiset antoi lievästi periksi (taipui/mitattiin) ja männäntappit alkoi kalvaa yläpään silmää toisesta reunasta. Riippuu tietysti paljoko on ruttua pytyssä.
Ja jos itselles teet,tee kunnolla. Veivit on halvemmat kuin se että ne tulee katsomaa kuka käskee!!!!!![]()
Et sattumoisin penkittäny exuippia..?Joo kuten sanoin ei oo faktaa acen sisuksista, mutta nyt on
exuipissa(kuten vaimoke sanoo) taottua tavaraa sisällä ja hyvin tuo tuntuu paukkuvan.![]()
acen männät ovat samat kuin fzr eli valua.Acessa taitaa olla eri kanget ja männät, eikös FZR:ssä ole valumännät kun Acessa on takomukit?Noooo en oo sata varma, mutt ois sellanen tutina et kanget on jotakiunkin samaa luokkaa kuin fzr:ssä. Eli I-muotoset, H-
muoto on jäykempi. Alkuperäiset antoi lievästi periksi (taipui/mitattiin) ja männäntappit alkoi kalvaa yläpään silmää toisesta reunasta. Riippuu tietysti paljoko on ruttua pytyssä.
Ja jos itselles teet,tee kunnolla. Veivit on halvemmat kuin se että ne tulee katsomaa kuka käskee!!!!!![]()