Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun on tottunut Hailacin ja BW:n palveluun, niin en enää kusekaan Frankiin päin...kun on tottunut frankin palveluun niin bw on tosi huono piti mennä ostamaa ketjurasva odotin 10 min eikä myyjä vaivutunut tulla
Ihan aluksi asiakkaan huomioiminen on hyvää palvelua. Kun asiakas saapuu liikkeeseen hänet huomataan ja tullaan kysymään tarvitaanko palvelua. Asiakas voi sitten kertoa, jos haluaakin katsella ensin rauhassa. Jos myyjillä on kiirettä muiden asiakkaiden vuoksi, voi sisään saapuvaa asiakasta silti tervehtiä niin, että asiakas tietää hänet huomatun. Ottaa aivoon seisoskella liikkeessä ja odotella josko myyjät uskaltautuisivat tulla esiin. Liittyyhän palveluun toki paljon muutakin, mutta usein ensi vaikutelma jää mieleen. No joo, voisihan sitä mennä pyytämään palvelua. Mielestäni palvelua pitää saada pyytämättäkin tämän tyyppisissä liikkeissä. Marketit on asia erikseen.Nyt meni nuo firmojen arvotukset yli hilseen. Näin köyhänä
yrittäjänä tohdin tiedustella, että mitä se palvelu mielestänne on?
Periaatteessa tämä pointti asiakkaan huomioimisesta on ok,Ihan aluksi asiakkaan huomioiminen on hyvää palvelua. Kun asiakas saapuu liikkeeseen hänet huomataan ja tullaan kysymään tarvitaanko palvelua. Asiakas voi sitten kertoa, jos haluaakin katsella ensin rauhassa. Jos myyjillä on kiirettä muiden asiakkaiden vuoksi, voi sisään saapuvaa asiakasta silti tervehtiä niin, että asiakas tietää hänet huomatun. Ottaa aivoon seisoskella liikkeessä ja odotella josko myyjät uskaltautuisivat tulla esiin. Liittyyhän palveluun toki paljon muutakin, mutta usein ensi vaikutelma jää mieleen. No joo, voisihan sitä mennä pyytämään palvelua. Mielestäni palvelua pitää saada pyytämättäkin tämän tyyppisissä liikkeissä. Marketit on asia erikseen.
Itse olen saanut BW Espoossa sekä hyvää, että huonoa palvelua. Samoin Frankilla. Aion jatkossa asioida molemmissa liikkeissä.
Offtopic, mut Hailacista tuli mieleen: Vekkuli heppu se viiksekäs vähän harmaantunu myyjä siellä...kysäskää joskus sen mielipidettä customeista tai japsipyöristä. Tulee hauskaa läppää. Loistava palvelu, asiakasta ei nuoleskella, ja asiat sanotaan suoraan, mut hyvällä meiningillä.Kun on tottunut Hailacin ja BW:n palveluun, niin en enää kusekaan Frankiin päin...kun on tottunut frankin palveluun niin bw on tosi huono piti mennä ostamaa ketjurasva odotin 10 min eikä myyjä vaivutunut tulla
Siinä juuri lähteekin menemään pieleen, jos ei henkilökunta huomioi asiakasta hänen tullessaan liikkeeseen, vaan pälyilee jossain miettimässä haluaako asiakas palvelua vai ei. Rohkeasti vaan kysymään asiakkaalta mitä hän haluaa.Periaatteessa tämä pointti asiakkaan huomioimisesta on ok,Ihan aluksi asiakkaan huomioiminen on hyvää palvelua. Kun asiakas saapuu liikkeeseen hänet huomataan ja tullaan kysymään tarvitaanko palvelua. Asiakas voi sitten kertoa, jos haluaakin katsella ensin rauhassa. Jos myyjillä on kiirettä muiden asiakkaiden vuoksi, voi sisään saapuvaa asiakasta silti tervehtiä niin, että asiakas tietää hänet huomatun. Ottaa aivoon seisoskella liikkeessä ja odotella josko myyjät uskaltautuisivat tulla esiin. Liittyyhän palveluun toki paljon muutakin, mutta usein ensi vaikutelma jää mieleen. No joo, voisihan sitä mennä pyytämään palvelua. Mielestäni palvelua pitää saada pyytämättäkin tämän tyyppisissä liikkeissä. Marketit on asia erikseen.
Itse olen saanut BW Espoossa sekä hyvää, että huonoa palvelua. Samoin Frankilla. Aion jatkossa asioida molemmissa liikkeissä.
Mutta..
Miksi prätkä/varaosa liikkeessä on käyttäydyttävä kuin kirjastossa? ...oltava hissuksiin ja pälyiltävä ympärilleen eksyneen näköisenä, jotta palvelua saisi?
Tänäpäivänä liikkeissä käy jos jonkinmoista unelmoijaa ja kaffetauon kuluttajaa... luulisin olevan turhauttavaa kysyä jokaiselta patsastelijalta, unelmoijalta, yms. miten voin palvella tai onko tarvetta jollekin?
Jos asiakkaalla on tarkoitus ostaa tai pyytää lisätietoja jostain asiasta, niin luulisi rohkeuden riittävän kysyä sitä suoraan. Ei ne myyjät pure.
Jos kontaktin jälkeen kohtelu on kylmää, se on asia erikseen!
Tottahan tilanne jatkuu ensi kontaktista eteen päin aina siihen asti, kunnes asiakas poistuu myymälästä ja joskus vielä sen jälkeenkin. Olen sitten ilmeisesti hieman vanhan aikaisesti ajatteleva, koska yleensä poistun sellaisesta liikkeestä, missä myyjät eivät noteeraa minua kohtuullisen ajan kuluessa. Vien rahani mieluummin muualle.mun mielestä palvelu mitataan nimenomaan siinä vaiheessa kun kontakti on jo tehty. Jos palvelu on kylmää, vittuilua tai asiakkaan tarpeita ei ymmärretä, niin palvelu on huonoa.