Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...
Siltä varalta, että joku ei olis mun leikkiäni ymmärtäny.Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...
Mulle kävi siellä kerran huonosti. Yks toinen asiakas oli muijansa taikka tytsynsä kanssa sovittelemassa just sitä nahkatakkia, minkä olisin ehkä ainakin perään kuolannut. Olivat kehvelit kaupassa jo ennen meitä ja ostivat takin ja muutakin rojua samantien. Hyi!
Ei sit mitään häpyä muissa asiakkaissakaan. (tosin eivät tienneet mun kiinnostuksestani).
![]()
![]()
JUU!hyvä paikka
saa katella sekä pyöriä että kamoja rauhassa kenenkään häiritsemättä, vaikka olis ostamassakin ja tarvis neuvoa![]()
![]()
Mulla taas päinvastaiset kokemukset. Pyörät miltei samoja (jopa saman värisiä) Salossa vaan näyttävämmän näköinen kultasilla vanteilla, ylimääräisillä teippauksilla ja täydellä laukkusatsilla. Bike Worldissa vuoden uudempi ja 20tkm enemmän ajettu. Pitivät ehdottomana tinkirajana 250e kun Salossa sain tiputettua hinnasta karvan vajaa 1000e. Muutenkin oli vähän turhan paljon alkuhintaa jo mistä alkaa hieromaan sopua.olin tulossa Salosta jossa olin katsomassa vastaavanlaista pyörää, onnekseni siellä ei kauppoja tullut koska Raisiosta löytyi melkein puolet parempi samaan hintaan.