• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bike World Raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu407
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Waltsu407

New member
Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...

Ihan OK.... alipalkattuja& ylityöllistettyjä taitavat vaan olla
smile_org.gif

Ei itellä ainakaa huonoa sanottavaa. Varusteita olen tuolta ostanut ja pyöriä käynyt kattelemassa, mut toistaseks pyörät ostanut muualta kun ei tuolla ole parhaan merkin edustusta (Suzuki)... Henkilökunta mukavaa ja kuumaa kaakaota saa automaatista!
biggrin.gif

Itsellä ei ole valittamista, palvelu on toiminut ja hommat hoitunut tarvittaessa. Tuosta huoltopuolesta ei ole mitään kokemusta, viisi vuotta sitten kylläkin maahantuoja suositteli Hondan viemistä toiselle merkkikorjaamolle
nixweiss.gif

Hondan maahantuoja omistaa BW-liikkeet, outoa jos suositelleet jotain muuta korjaamoa..
smile_org.gif

Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...
Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.

Mulle kävi siellä kerran huonosti. Yks toinen asiakas oli muijansa taikka tytsynsä kanssa sovittelemassa just sitä nahkatakkia, minkä olisin ehkä ainakin perään kuolannut. Olivat kehvelit kaupassa jo ennen meitä ja ostivat takin ja muutakin rojua samantien. Hyi!

Ei sit mitään häpyä muissa asiakkaissakaan. (tosin eivät tienneet mun kiinnostuksestani).

nixweiss.gif
tounge.gif

Erittäin hyvää huoltoa sekä palvelua olen saanut.

Kun pyörästä hajosi staattori, hakivat kotoa, korjasivat sekä toivat pyörän kotipihaan.
Öljynvaihto odottaessa...renkaanvaihto myös.

Kiitokset Raisioon. Käytän palveluita tulevaisuudessakin.

bowdown.gif

Mulla ainakin tuli toissa keväänä 636:sta öljyt tallin lattialle, koska öljyproppu oli kiristetty todennäköisesti vain käsin. Onneksi ei ajossa irronnut kokonaan ois voinu vähän sattua. Sen jälkeen en ole enää käynyt...
mad.gif

Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.

Mulle kävi siellä kerran huonosti. Yks toinen asiakas oli muijansa taikka tytsynsä kanssa sovittelemassa just sitä nahkatakkia, minkä olisin ehkä ainakin perään kuolannut. Olivat kehvelit kaupassa jo ennen meitä ja ostivat takin ja muutakin rojua samantien. Hyi!

Ei sit mitään häpyä muissa asiakkaissakaan. (tosin eivät tienneet mun kiinnostuksestani).

nixweiss.gif
tounge.gif
Siltä varalta, että joku ei olis mun leikkiäni ymmärtäny.
Mun kokemukset Raision BW:stä vähäiset. Tiettävästi ihan laatukauppa. Tuossa nahkatakkijutskassa on totuuden siemen.
Joku toinen asiakas oli ennen meitä kaupassa ja sovitti takkia ja vei sen. Ei kylläkään tiennyt mun halustani.

hontapaska on vastine kaikille kaikkia merkkejä mollaaville.
Honda prutkuna on yksi parhasta. Tupla-x luokassaan kenties paras.

Mut sit kuitenki jne......

smile_org.gif

On..siellä ainakin yksi pätevä mekaanikko töissä.
smile_org.gif
Henk.koht. en hirveästi pidä ko. puljusta.

ei valittamista ole ainakaan meikäläisellä ollut. päinvastoin hyvää palvelua olen aina saanut sekä mymälän että huollon puolella.

Itsellä on kokemuksia pyörän oston ja huollon osalta. Molemmat tuntuvat toimivan OK.

Sen verran on pakko sanoa että jos olette pyörää ostamassa niin ottakaa Romun Petri puhutteluun, siltä kaverilta ei juttu lopu kesken ja mullekin onnistui huijaamaan pyörän alle
062802jumpie_prv.gif

-C9B5R4-

062802jumpie_prv.gif
hyvä paikka
062802jumpie_prv.gif
saa katella sekä pyöriä että kamoja rauhassa kenenkään häiritsemättä, vaikka olis ostamassakin ja tarvis neuvoa
sad_orig.gif

Hiukan ristiriitaisia kokemuksia ko. liikkeestä.

Huoltopuolelta on löytynyt joustoa ja palvelu ollut muutenkin miellyttävää. Sama koskee varaosamyyntiä.

Myyntipuolella palvelu ollut kuitenkin paljon heikompaa, melkein kaksi tuntia meni ennen kuin sain palvelua. Myyjiä tai muuta henkilökuntaa vain singahteli ohitse eikä ketään tuntunut kiinnostavan mopon myynti. Se yksi myyjä jonka hihasta sain repäistyä kävi kyllä aina välillä rauhoittelemassa että "hetki vielä", mutta silti en tuosta kovin hyvää arvosanaa voi antaa.
Lisäksi täytyy todeta että liikkeen myyjien myyntityyli on sellainen joka ei ainakaan allekirjoittanutta puhuttele lainkaan.

Varustepuolen kokemukset ovat samankaltaisia, palvelu ei ole tuntunut kovin innokkaalta.

Mieluummin siis vien rahani muualle jos vain mahdollista.

062802jumpie_prv.gif
hyvä paikka  
062802jumpie_prv.gif
saa katella sekä pyöriä että kamoja rauhassa kenenkään häiritsemättä, vaikka olis ostamassakin ja tarvis neuvoa  
sad_orig.gif
JUU!

Muutaman kerran poikennut ja aina vihaisena lähtenyt pois! Rauhassa saa olla ja kassalle jonottaa ikuisuuden!

Jotain pientä tehokkuutta voisi lisätä kassan tyttöjen toimintaan.

Olisinko ehkä viitisen kertaa poikennut, aina pyörän vaihto mielessä eikä koskaan ole myyjä tullut jututtamaan. Hölmö olo seisoa pyörän vieressä kysymysmerkkinä kun pari myyjää jutustelee keskenään muutaman metrin päässä.

Oma kokemus Raision Bike Worldista on parin viikon takaa kun menin liikkeeseen ekan kerran elämässäni, katsomaan tiettyä pyörää, ehdin olla liikkeessä noin 30 sek. kun myyjä tuli aktiivisena (Petri Romu) kyselemään että miten voi palvella. erittäin rento kaveri jonka kanssa voi puhua asiasta ja asian vierestä.
No kaupat tuli melkein samantien, oma vanha meni vaihdossa ja ostamaani mopoon sain vielä ison huollon ja takarenkaan samaan kauppaan.

ps. olin tulossa Salosta jossa olin katsomassa vastaavanlaista pyörää, onnekseni siellä ei kauppoja tullut koska Raisiosta löytyi melkein puolet parempi samaan hintaan.

olin tulossa Salosta jossa olin katsomassa vastaavanlaista pyörää, onnekseni siellä ei kauppoja tullut koska Raisiosta löytyi melkein puolet parempi samaan hintaan.
Mulla taas päinvastaiset kokemukset. Pyörät miltei samoja (jopa saman värisiä) Salossa vaan näyttävämmän näköinen kultasilla vanteilla, ylimääräisillä teippauksilla ja täydellä laukkusatsilla. Bike Worldissa vuoden uudempi ja 20tkm enemmän ajettu. Pitivät ehdottomana tinkirajana 250e kun Salossa sain tiputettua hinnasta karvan vajaa 1000e. Muutenkin oli vähän turhan paljon alkuhintaa jo mistä alkaa hieromaan sopua.

Palvelua sain kyllä lähes välittömästi ja mukavan tuntuinen oli myyjäkin (vaikkei ollutkaan herra Romu). Melkein voisin sanoa että ainakin sporttipyöräpuolella Bike Worldista löytyy Turun kattavin valikoima. Huollosta ei löydy kokemuksia.
Varmasti ainakin käyn seuraavaa pyörää etsiskelemässä myös tuolla Bike Worldissa ja kenties ehkä päästään joskus kauppoihinkin kunhan vaan hinnasta pääsisi sopuun. Mut kaikenkaikkiaan ihan
thumbs-up.gif
paikka!

Back