• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bikedoctor:ille kiitos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja STEVE75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

STEVE75

New member
Aika oli alun perin varattu maanantaille. Torstaina sain kutsun kahden päivän seikkailuun itä-suomeen ja etu-rengas ihan sileä. Soitin Ruusilalle ja kerroin huoleni. Uusi aika järjestyi neljän tunnin päästä. Alunperin huollossa oli tarkoitus vaihtaa renkaan lisäksi punosletkut eteen, nyt sovittiin että pikanen renkaan vaihto riittää. Kun saavuin paikalle(puolituntia liian aikaisin) Kaveri lopetti muut hommansa ja otti heti mun pyörän käsittelyyn. Sanoin että oon vähän aikasessa, että voin kyl odottaakin. Ei mitään laittaa mun pyörän siinä välissä, kun nokkaketjun vaihdossa kestää(muu homma). Kun rupesi vaihtaa kumia, toinen kaveri keskeytti hommansa ja kysy et jos viel haluun ne punosletkut hän voi asentaa samalla ne.
Parasta palvelua mitä oon kyllä mistään muualta saanut.
Iiiso kiitos kavereille Bikedoctoriin.
062802jumpie_prv.gif

sport05.gif

Hyvät alennuksetkin sain, yksi tyytyväinen asiakas pääsee reissuun.
buttrock.gif

Jep ei voi kuin suositella omienkin kokemusten perusteella. Harvoin löytyy yhtä paljon ammattitaitoa ja palvelua saman katon alta.

bowdown.gif

Tänään 12ärrä laitossa bike doctorilla ja täydet pisteet koko setistä, ei voi parempaa palvelua saada!!!
buttrock.gif

Tohtoria suositeltiin, eikä suotta.

Tänä keväänä ensiluokkaista hoitoa sekä neidin Vulcanille uusien putkien, penkityksen ja pienimuotoisen posahduksen korjailuissa sekä Super-Magnan tulille laitossa. Homma toimii. Varauksetta suosittelen kaikille. Mahtava paikka.
smile_org.gif

Kawan käytin tohtorilla 24k huollossa. Hommat hoitui hienosti heti ajanvarausvaiheesta pyörän noutoon saakka asti. Tulen toistekin käyttämään palveluita :thumbup:

Moro!

Kävin vaihdattamassa eturenkaan + öljyt tuolla, hyvä palvelu.+++++++
Vein omat öljyt, Teboil 20W-50 Classic + suodatin Motonetistä

Viimeksi muokattu:
Paljonko laskuttivat öljynvaihdon työstä?
Itsekin tässä mietin, että sotkenko omat näpit vai en. Lisäksi kun joutu luopumaan autotallista niin pieni ongelma tuo omatoimisen vaihtamisen suorituspaikka...

Back