• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bikemarine/Lahti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loora
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Loora

New member
Mun täytyy nyt kehua liikettä, kun sain niin huippupalvelua!

Olen siis aloittamassa mp-maailmaan tutustumista ja vuorossa oli kamojen hankkiminen. Housujen kanssa on muutenkin vaikeata lyhyenä ihmisenä, niin ajattelin, ettei tule tästäkään hommasta helppoa.

Stormin henkilökunta, sovituskopit ja housut eivät auttaneet asiaa. Kamalia housuja, ei mitään tolkkua niissä kokomerkinnöissä, myyjää ei missään, koppiin ei mahtunut itse, kun sinne oli kantanut kasan housuja, ei mitään laskutasoa sovitetuille vaatteille yms. Sinne jäivät koppiin ja muija lähti! En muuten osta sieltä mitään!

Seuraavaksi Bikemarineen. Heti ovelta huudellaan, tarviiko apua ja sain asiantuntevaa ja erittäin avuliasta sekä ystävällistä palvelua! Housut löytyi, koko oli väärä, mutta myyjä lupasi metsästää niitä muualta. Löysin kengät ja hanskat ja lähdin erittäin tyytyväisenä liikkeestä.

Mä en kyllä ymmärrä ylipäätään, miten mä löydän ikinä housuja, jotka on hyvännäköiset ja sopivat... Netistä ei voi kuvitella ostavansa, kun ne kokomerkinnät menee ihan omia reittejään.

Back