• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

bikeworld raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltsi72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Peltsi72

New member
Näin pidetään asiakas tyytyväisenä ja pyörä kunnossa. Pikkuisen keväällä ostetun -99 9r'N etuhaarukka tihkutti öljyä ja stefat / öljyt vaihdettiin takuuseen ja tarjottiin kahvit kahteen kertaan. Ei epäilystäkään mistä seuraavan pärrän hommaan..
Aijuu, ja pärrä annettiin remonti ajaksi lainaan.. Ei minusta silti vielä Honda kuskia tule ;).. Kyllä romun.. ei kun Romulta vaan uskaltaa käytetynkin ostaa
sport05.gif

Kahdet hanskat, takki, housut, kengät, kaksi mopoa, Yoshin slipari ja PC III tullu raision Bike Worldin kautta hommattua. Hyvä paikka asioida.
thumbs-up.gif

Kiitokset myös minulta mopokaupoista,jokusen mutkan ja kommelluksen jälkeen kaikki kunnossa,kiitokset Romun Petrille hyvästä asiakaspalvelusta.

Kiitokset hyvästä asiakaspalvelusta täältäkin. Bleidi oli isossa huollossa ja järjestelyt sujuivat todella joustavasti.

Huollossa meni kyllä aika kauan (n. 8h), mutta eipä se minua haitannut kun alla oli 10R ja huollosta laskutettiin hinnaston mukaan (n. 4h). Kuulemma oli ensimmäinen uuden mallinen missä venttiilejä piti tarkistaa. Kasaamisvaiheessa heillä oli käynyt kämmi ja kytkinvaijeri kulki väärästä paikasta. Se kuitenkin korjattiin odottaessa (ja liikkeen sulkemisajan jälkeen).

Kaiken kaikkiaan näyttäisi että BW on onnistunut viemään hyvän palvelun konseptin kaikkiin toimipisteisiinsä, mikä ei aina ole helppoa.

Joskus olen antanut Raision Bw:n toiminnasta rukkasia.
Mutta mulla on sellain periaate notta jos on aihetta niin annetaan myös kiitosta.

Kaiken maailman sekasotkuja on tässä vuosien varrella sattunut ko. liikkeen kanssa (niihin nyt en tässä enempää). Mutta asiakkaana olen pysynyt Petri Romun loistavan asiakaspalvelun ansiosta. Tänäänkin Petri hoisi taas 10+ mallilla mopokauppaani liittyneen härön. (väärät laukut).

Jos nyt joku Bw:n isokiho lukee tätä, niin Petrille se prkl palkankorotus niiq olis jo, mieshän käytännössä kannattelee koko kauppaa yksin, näin ainakin täältä asiakkaan vinkkelistä).
(on toki muitakin hyviä tyyppejä ko. liiikkeessä, ylläoleva oli karrikointia).

-k-
singledero.gif

Kehuja tulee täältäkin.

Kotarin loputtomat osatilaukset on hoitunut sen verran mallikkaasti (nopeus ja hinta) ettei muualta tilaamista tai hakemista ole pahemmin tarvinnut edes harkita.

Hyvä paikka on! Huomasin juuri että kevät on tullut koska olen käynyt tällä viikolla vissiin joka päivä ko. liikkeessä.
biggrin.gif
Ja taidan mennä huomennakin, jäi takki varaukseen...

Jep-jep, Romuttajalle pointsit! Zetori piti ostaa Raisiosta koska P.R. myyjänä oli aivan omaa luokkaansa verrattuna pk-seudun "asiakaspalveluun"...
smile_org.gif

pikkasen täytyy kyllä antaa nuhteita, entiseen pyörääni oli tullut katteeseen murtuma ja olin ollut jo maahantuojaan yhteydessä.
Takuu oli mennyt muutama kuukausi sitten umpeen, maahantuojalta sanottiin että mene näyttämään BW:hen ja sano niille että soittaa hänelle, niin hoidetaan asia kuntoon että ei tarvitse rikkinäisellä pyörällä ajella..
biggrin.gif

Huollon jamppa tuli katsomaan ja sanoi jooo ei mene takuuseen, sanoi hänelle että olen soittanut maahantuojalle ja pyysi teitä soittamaan sinne...
Ei sitten vaivautunut edes soittamaan , kun pääsin kotiin niin soitin uudestaan maahantuonnin jampalle ja kerroin homman nimen..
Pyysi menemään tr-pyörään ja rissasen tapsa sitten soitti maahantuojalle...
Siellä homma toimisikin, uusi kate tuli maahantuojalta maksutta ja asennus oli maksullinen...
biggrin.gif

mopedikaupat tehtiin jo tammikuussa mutta noudin pelin tänään. pyörä oli huolettuna valmiina ajoon. palvelulle täysi kymppi
smile_org.gif
Petri Romu on oikeassa paikassa töissä ja taidan jatkossakin asioida pyöräkaupoilla Raision BikeWorldissa  
062802moto_prv.gif

Pojot Raision puljuun ja etenkin Romulle lähtee myös täältä, palvelu hyvää eikä happamia nassuja näe heillä
smile_org.gif

Hyvin mukava on ollut asioida toisenkin myyjän kanssa, santerilta ostin eilen toisen pyörän ja ei oo valittamista!
Pikku ninja tuli uuteen kotiin ja ajeltua on tullut sen mitä ranteet kestää  
tounge.gif

En saanut uudenpyörän mukana huoltokirjaa.
Mainitsin tietty asiasta sisäänajohuollossa. Hienosti tuli ko. lehtinen täytettynä/leimattuna postilla kotia muutamassa päivässä.

Että tästä taas ruusuketta rintapieleen.

Lähdin tänään lauantaina 7.5.2011 kotipihasta, ja heti alkumatkassa huomasin takapyörän ilmanpaineen laskeneen. Kävin huoltamolla lisäämässä painetta ja totesin, että naulan kanta kulutuspinnassa lienee vajenemisen syy. Kello oli n. 12.40.
Kävin parissa rengasliikkeessä apua anelemassa, mutta paikkaus ei olisi onnistunut samana päivänä.
Ajoin klo 13 jälkeen Raision Bikeworldin pihaan.
Huolto ei ollut paikalla, mutta myyntihenkilökuntaan kuuluva Santeri lupasi paikata renkaan. Ajoin pyörän sisälle, ja renkaan paikkaus aloitettiin heti. Kävin odotellessa kahvilla ja klo n. 13.20 kaikki oli valmista!
Ja kaikki tämä maksutta!
Kyllä oli Petrin työporukalla huikea palveluasenne!
Ehdin loistavasti ajella Lietoon motoristikirkkoon ja nauttia hienosta ajelupäivästä.

Santerille myös kehut täältä. Hoisi VeTuRi kaupat mallikkaasti ja nopeasti, hintaa alas ja kaupanpäälle uusi eturengas.

Harvinaisen mukava tyyppi.
033102beer_1_prv.gif

Itse ostin Santerilta viime syksynä Ducati 749sin ja tässä keväällä jäin sen kanssa tien päälle maskussa. Soitto Santerille ja Bikeworldin huoltokaveri tuli pakulla hakemaan mut ja pyörän sieltä. Ei ollut mitään vakavampaa. Vain yksi sulake mennyt. Tämä kaikki täysin maksutta. Loistavaa palvelua. Ostin Romulta tässä pari viikkoa sitten uuden pyörän ja palvelu oli myös ensiluokkaista. Hatun nosto Raision BikeWorldille.

Kehutaanpa pienen tauon jälkeen: Arain kuuppa ja TCX:n kengät ostettu hiljattain. Kokoa haettiin kengästä kahteen eri otteeseen, aina tuli perjantaina tilattu tuote seuraavana ma tai ti sovitettavaksi eikä mennyt myyjän into palvella asiakasta missään vaiheessa :) Samoin kypärä tilattiin Tampereen liikkeestä, tuli parissa päivässä. Hinnastakin päästiin mukavasti yhteisymmärrykseen, eli ei voi kuin kehua ja asioidaan jatkossakin BW Raisiossa.

Back