• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

bilteman mp-osat/tarvikkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DargoNi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

DargoNi

New member
tipahti postiluukusta bilteman katalooki ja pisti silmään, että mp-ketjut oli aika edullisia...

ketjuja O-renkaallisia ja FB-renkaallisia vetolujuudet 2300kg-4000kg...120 ja 130 lenkkisiä...ketjun valmistajasta en löytänyt tietoa...

rattaita ei ollu myynnissä, mut noi varmaan standadisoituja, joten käy rattaille...

onko kokemuksia teillä näistä ketjuista?

520 ketju minkä ostin oli ainakin Made In EU:ta
smile_org.gif
.. ja laadultaa todella pätevän oloista, työstöjälki todella hyvä, mukana tuli molemmat liitospalikat - niitattava ja puristettava. Laitoin ketjun tosin kiinalaiseen 250cc pyörään että en silleen osaa sanoa miten kestäisi kunnon tehopelissä, mutta hyvälle se ainakin näytti. Eihän nuo tosin ole mitään halpoja, RK:ta saa suunnileen samaan hintaan.

Ite kattelin bilteman huoltopukkia takapäähän.. Ei oo hinnalla pilattu. Mutta onko se täysi susi? Kokemuksia?

Ite kattelin kans tota huolto pukkia ja ei olllut hinnal pilattu, mut ois mukava kuulla kokemuksia!?

Ite kattelin bilteman huoltopukkia takapäähän.. Ei oo hinnalla pilattu. Mutta onko se täysi susi? Kokemuksia?
Itse ostin sellaisen viime viikolla ja pari kertaa oon sillä ainakin saanu takapään ylös ja vielä näyttää ehjäkin olevan. Eli tällä kokemuksella voin suositella. Varmasti laadussa on eroa kalliimpiin, mutta uskon sen toimivan ja kestävän omassa käytössäni ihan hyvin.

Näyttäisi siellä ainakin olevan jarrupaloja, jarrulevyjä, ketjuja, öljynsuodattimia, tankoja ja sitten tuota ylimääräistä tavaraa. Öljynsuodattimia nopeasti katsoin, ja ihan laadukkaan oloisia olivat. Huoltopukeista ei kokemusta, mutta eivät ne nyt mitään kantoraketteja ole. Muutama putkenpätkä, eivätköhän ne muutaman sata kiloa kestä.

Ketjurasva on ihan käypää tavaraa, mutta sotkee kuin muutkin.

Näyttäsi aika äkkisältä samalta pukilta mitä Motonetissä myytiin

Motonet takapukki

Ihan ok, ainakin se Motonetin versio ja eiköhän nuo samasta pajasta tule kaikki halpikset. Siinä on myös takanostimen rullille erikseen ne nostotapit ostettavissa, joten ajaa varmastui tuohon hintaan asiansa..... Etupään pukista en osaa sanoa, sellainen pitäisi itse hankkia.....

susi se on. nimim.kaverinpukinvahvistanut.
Mulla se pukki pelitti ainakin kevyessä pyörässä: RD 350:nen päällä puoli vuotta ja pysyi. Tosin on siinä sen verran väljää etten välttämättä uskaltaisi +200kg pyörää siinä päällä pitää. Väljää on siis tassujen ja pukin rungon kiinnityskohdissa.

Edit. Toinen pukki on Hanx:lta hankittu 59e pukki joka on kyllä jämympi.

Customtuki on kestäny 330 kg painoista pyörää hyvin .
Pesuaine 36-1720 on melekosta liotinta ,ei tarvitse kuin kaukaa painepesurillla huuhdella niin ötökänraadotkin llähtee hyvin.
Akkulaturi on toiminut pari talvea .

Back