Bilteman sadepuku? Onko kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cabron
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

cabron

New member
Eli nyt kun taas sataa niin maan perusteellisesti, niin housuja ainakin huutaa meikäläinen eli onko kellään kokemuksia Bilteman sadeasusta, 54 euron väärti?

Pitäisi olla joustavaa materiaalia jne...

Kiitos!
bowdown.gif

Kävin tuossa parisen päivää sit sellasen hakemassa, sateeseen en ole vielä päässyt testaamaan, mutta muuten tuntui päälle sopivan hyvin. Tosiaan venyvät mukavasti eivätkä tuntuneet mitenkään ahistavan mistään.
smile_org.gif

Ei tuo Sweepinkään yhdistelmä liikaa maksa ja parilla Euroopankei-
kalla sen on joutunut äkäisestikin päällensä vetäisemään. Omasta
mielestäni siinä on hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan. Sattaa
silti se BT:kin olla ihan hyvä, näissä kamoissa ei pahemmin merkistä
kannata maksella, käytettävyydestä kyllä.

Kaverilla oli käsittääkseni tuollainen monsuunissa johon osuimme. Toisella kaverilla perussadeasu ja mulla pelkät tekstiilit. Lopputulos oli se, että minä olin läpimärkä ja Bilteman mies lähes kuiva. Vika kaveri jostain siltä väliltä. Koot on noissa sitten aika pieniä.

En tiedä sadeasusta mutta ostin viime kesänä bilteman
sade hanskat(normi hanskojen päälle laitettavat)
niin ei pitänyt vettä yhtään.
Kraanan alla koitin niin imas samantien läpi
sad_orig.gif

Itsellä on se kaksi-osainen puku. Hihansuut meinaa mennä täälläkin kovemmassa sateessa märäksi, muuten se on ollut ihan hintansa väärti asu. Jotenkin se sisä-resori hihansuista kusee läpi (tai allekirjoittaneella on kanssa joku käyttövirhe?).
Koot on todellakin aika pieneksi mitoitettu, eli jos normaalisti on M, on sitten Bilteemalla valittava kooksi se XL. Aika ohutta materiaalia, joustava, on kestänyt nyt vuoden satunnaisessa käytössä.

Taisin tuossa joku juttu sitten mainita sanan Sweep. Itselläni ne
BT:n hanskat ovat toimineet.

Mulla on tollanen 2-osainen joustava Bilteman puku.

Hyvin toimii. En oo hirveeseen kaatosateeseen enkä hirmu pitkiä pätkiä joutunu ajamaan sateessa, mut ne kerrat kun on tarvinnu, on toiminut odotetusti, märkä pysynyt ulkona, kuiva sisällä- ja varsin nätisti pysyy päällä, lepattamatta ja vatkaamatta. Ja pakkautuu kohtuullise pieneen tilaan. puku ja toiset hanskat on pienessä repunsivutaskussa (oisko 3 litraa) muiden pakaasien päällä/kylessä.

Koot tosiaan on hieman pieniä. Mulla on kokoa 50 oleva Alpinestars RC-1 takki ja L kokoa oleva sadepuku. Sadepuku istuu aika tiiviisti ja on toisinaan pikkasen hankala ottaa pois päältä ja pukiessa pitää kattoo et hihat menee kohilleen - ei kierry kovin helposti sit kun se on puoliksi päällä.. Kyttyrä on tuossa suurin tekijä ja tiiviit hihat.
omg.gif

XL olisi ehkä ollu parempi, mut-- koon kasvaessa kasvaa keskivartalo nopeammin kuin puku muuten.

Kannattaa kokeilla ajovarusteissa.

Oivallisesti hintansa väärti tähän asti ollu on tuo.

Back