Bilteman suojapeite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turpo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä ostin viime syksynä peitteen Bonnevilleeni, jossa on vielä kookkaat sivulaukut, muistaakseni just Biltemasta. Osin sen kookkaimman mitä siellä oli. Näytti peitteeseen ommellussa lapussa lukevan "size = 1100cc". Peite menee hyvin joka puolelta maahan saakka. Se peitteen keskellä olevan narun kiristys kannattaa tarkastaa. Mulla se roikkui joskus pakoputkessa kiinni 40km, ennenkuin putosi tielle.

Selvä, pääasia ettei tule liian pientä. Tuollasen käyn sitten hakemassa. Kiitos.

No nyt tuli sitten uusi pyöräkin peitettäväksi, tuo 1100 olikin kokonsa puolesta passeli.

Näkyy materiaali vaihtuneen erilaiseksi, ei muuta ongelmaa kuin että sulaa kuumiin putkiin kiinni  
mad.gif

Täytyy kai antaa jäähtyä jatkossa mutta vuosi sitten ostettu 750 kokoinen, no proplems ikinä.

Tein saman oletuksen materiaalin lämpökestävyydestä laittaessani Bilteman pussia ensimmäisen kerran Speedmasterin päälle - ja samalla seurauksella. Kivat jäljet putkissa hinkattavaksi...

Älkää nyt hyvät herrat pussittako niitä mopoja heti ajon jälkeen
crazy.gif
sulaa varmaan kaikki peitot

Kellään kokemuksia mikä koko tuohon GSX-750 F olis sopivin; jääkö L ahtaaksi jos laukut kiinni - te joilla on niin osaattako suhteuttaa kokoa...

L-koko
XL-koko

menee pikkasen ohi, mutta

oon kerran käyttänyt ostamaani pyörän peitettä alkukesästä, oli pikkasen tuulista ja kaikkea shaissea lenteli tuulen mukana, olihan se näky kun otin pressun pois. Kuin olis hiekkapaperilla hangattu koko mopo!
062802jumpie_prv.gif
Uusi maalipinta näytti todella karulta. Sain kiillottamalla kuitenkin tilanteen korjattua.

Loppuhyvin kaikki hyvin! en oo sittemmin käyttänyt.

Back