• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bilteman vai motonetin työkalusarja`?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riekha01
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riekha01

New member
Moro. Kumpi olisi parempi Bilteman 10v takuulla oleva työkalusarja vai motonetin vastaava? Onko kokemuksia?

Huomenna menen hakemaan.

Biltema
thumbs-up.gif

Omasta meni juuri takuu umpeen ja vain pikkuräikän olen saanut rikki. (jatkovarrella)

Kyllä mulla on Bilteman kamat estäny ihan OK. Muutaman lenkin oon saanu väännettyä rikki ja ne on menny mukisematta takuuseen. Eli, uuden oon saanu tilalle joka kerta.

Puuilosta saa Sata työkalusarjoja elinikäisellä takuulla samaan hintaan.
Itsellä on isompi sarja Biltemasta 10v takuulla ja pienempi Puuilosta ostettu Sata elinikäisellä takuulla.
Molemmat olleet kestäviä ja varmasti harrastekäyttöön riittäviä.

Itsellä Beltzeriä ja Dovidatia, mutta Bilteman työkalut kestää vaikka korjaamokäyttöä.
cool.gif

On nuo Bilteman työkalut kestäny ihan OK, Tuumanen sarja ollut jopa melkein päivittäisessä käytössä.

Biltema.
Mulla on ollut 1/4" sarja vaikka kuinka kauan, ja hyvin on kotikäytössä kestänyt.

Hommasin kanssa joskus tuon Bilteman, hyvältä vaikuttaa.
On astetta mukavampi puuhastella kun on tarpeelliset työkalut ja järjestykssä/tallessa.

Biltema on jees ja omasta mielestäni kestävämpi. Tosin mulla on nyt myös tuommoinen 5v takuulla oleva motonet sarja. Ärsyttävä piirre on mm. 13mm isokantaisen hylsyn puuttuminen, mutta mitään ei oo kyl hajonnu, vähän hepposemman olosia ovat vaan.

Positiivisia kokemuksia tulee täältäkin suunnalta Bilteman työkaluista
smile_org.gif
Pitäis itekkin tuollainen 'iso salkku' hakea.. Räikät on pelannu hyvin.

Tuo bilteman salkku on ihan hyvä, tai tarkemminkin työkalut siinä on ihan ok. Itse salkun saranat ja kiinnikkeet leviävät kyllä käytössä.

Bilteman pienempi vastaava sarja ollut käytössä noin 10v. eikä pahaa sanottavaa.

"itsellä KAMASAN työkalut joissa ikuinen takuu..maksaa n.160e"
saako yhtä moniosaista tuohon hintaan??

Back