• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Blackbird.fi toiminnassa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ple123
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ple123

New member
Onko tämä toimiva firma ? Olen laittanut sähköpostia ostaakseni runkotulpat, ei vastausta. Soittaessani vastaaja kertoo putiikin olevan auki klo 10-17, en saa ihmisyhteyksiä
confused_orig.gif

Missä muualla myydään XX:n kumisia runkotulppia, linkkiä kiitos ?

Mistä tankin korkkiin "hiilarisuoja" ?

jawsilta löytyy. molemmat.

joskus olen itekki mailia pistäny samaan suomalaiseen puljuun, muttei vieläkään vastausta ole tullut.. ostinki kaiken jawsilta mitä tarvi.

eittämättä vituttaa jotku nettifirmat, kun ei mitään infoa anneta jos liike kiinni tai lopettanu, ei sen verran vaivaa nähdä..
mad.gif

olis reilua laittaa sivuille ilmoitus jos muutoksia firman toiminnassa tms..

Jaws:lla

The black 'Originals' are £24 per set of four.
Including postage within the UK, or $48.38 US including postage

... elämä on !

jawsille kannattaa laittaa mailia ja kysyä kokonaishintaa.. saattaa olla halvempi kuin mitä netissä suoraan lukee..

Mä tilasin noi: Kliks!

Kuplapussissa tuli 6 tulppaa, joista 4:lle keksin paikat. 3 istui paikalleen napakasti ja 1 oli sovitukseltaan hieman löysä, laitoin vähän teippiä reiän sisäpuolelle, jolloin tulppa asettui hyvin.
Ei noi nyt niin pahan hintaiset ollu. Suosittelen.
062802moto_prv.gif

Itse ostin aikoinaan blackbird.fi kautta ja yhden hukkuneen tilalle hain sitten paikallisesta Värisilmästä putkitulpan, taas pitäs yhden tippuneen tilalle hakea. Niin ja Värisilmässä hinta kans jotain 0,5€ kpl.
crazy.gif

Back