Joo- Enusko että tuo on edesminkäänlainen ongelma. Omassa n 44 tkm ajetussa ei ole mitäänvikaa,ja mitään siihen ei ole korjattu tuonnekohtaa.Ainoastaan takuuseen meni aikanaan kytkimen työsylinterinkumit sinne moottorinkupeeseen. Neste alkoi vähentyä ja sillä korjautui. Edellisessä 1000 cbr,98 vm .ssä luulin jo,että nyt nokkaketjuasia on omallakohdalla- n 18000 km ajettuna. No- huollossa sitten olivat samaamieltä ensin,mutta tarkemminasiaan paneuduttua tekivät kaasareittensäädön- ja sillä tuli sekinvaivahoidetuksi... eli jos konekäy yhtään epätasaisesti,esim kaasarisäätöjentakia-niin silloin ketju äkkiä alkaa rallattaa... montakohan ketjua tai kiristintä vaihdellaan/vaihdettu turhaan... Uudemmat Birdit on ruiskuja joten ymmärtääkseni ei pitäisi olla tätäkäänongelmaa.. niin- jospajoku huollonammattilainen tietäisi tarkemmintästä-omastamielestä on paisuteltuongelmaa- eli kaasarikoneelliset pitäisi ensin viedä asiansaosaavaan huoltoon kaasaribalanseeraukseen.