• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Blueflame

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja askeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

askeetti

New member
Mahtaako keneltäkään löytyä kokemuksia Blueflamen mökäpöntöistä? Samanlainen surina niistä varmaan kuuluu kun muistakin. Hinnalla ei ainakaan ole pilattu ja kauneuskin on katsojan silmissä.

Ovat näköjään katukäyttöön hyväksyttyjä Briteissä, mitenköhän on Suomen laita? Luulisi EU:lla olevan tähänkin joku direktiivi. Jos saa käyttää yhdessä jäsenmaassa, niin sitten kaikissa?
nixweiss.gif

Laadusta valittamiseen en ota kantaa, todennäkösesti täysin aiheellista. Vähän kuitenkin huvittaa lukea, kun kaveri valittaa, että "tehoputkesta" puuttuu katalysaattori ja että joutuu penkittää kun kone käy laihalla. Tää oli ilmeisesti hänelle tosi iso yllätys
biggrin.gif

Ainakin autojen putket ovat olleet hinta/laatusuhteeltaan ihan ok tavaraa. Ei kallista eikä paskaa. Toi brittien jorina nyt oli aivan toisarvoista... Halvalla ei voi saada yoshimuran ja akran laatua. Kelvollisia voivat olla silti hyvinkin.

Laitoin sinne viestiä tuosta katukäyttöön soveltuvuudesta. Saa nähdä kuinka pian vastaavat, jos vastaavat.

Mulla pörisee joku blueflame high pipe, liekö tuo carbon evo3 1000gikserin perässä. Hyvin pöriseekin, ja ihan hyvän näköinenkin, joskin ajoittain tuntuu siltä että ois sitä vara hieman lyhentääkin. Laatu ei ihan täysiä pisteitä saa, parista kohtaa sauma/kiinnike hieman ärvöttää mutta eipä tuota huomaa jos ei tiedä. Ihan hyvät lukemat pyörästä on tuolla putkella mitattu, joten kokonaisuutena olen kyllä tyytyväinen tuotteeseen.

Mulla pörisee joku blueflame high pipe, liekö tuo carbon evo3 1000gikserin perässä. Hyvin pöriseekin, ja ihan hyvän näköinenkin, joskin ajoittain tuntuu siltä että ois sitä vara hieman lyhentääkin. Laatu ei ihan täysiä pisteitä saa, parista kohtaa sauma/kiinnike hieman ärvöttää mutta eipä tuota huomaa jos ei tiedä. Ihan hyvät lukemat pyörästä on tuolla putkella mitattu, joten kokonaisuutena olen kyllä tyytyväinen tuotteeseen.
Oletko löytänyt siitä mitään "E"-kirjainta kyljestä tai onko muuten tietoa katukäyttöön soveltuvuudesta?

Eipä ole merkintää silmiin sattunut, eikä muutakaan tietoa aiheesta ole. Naapureilla saattaa olla mielipide ko. putken laillisuudesta.

Back