Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin saksalaisille käy monesti myös pankkisiirto (Überweisung).Kiitokset linkeistä. Tuolta ebaysta tosiaan löytyis syyläreitä ja mahtavat määrät muitakin osia. On vain se vika, jotta minä olen täysin ummikko. Mulle on täysin uusi asia tämä PayPal tili. Vähän arveluttaa.![]()
Käy sekä tuolla PP-tilille pankkisiirtotyylillä (siirto kestää sen 2-3 pankkipäivää), tai nopeammin yhdistämällä luottokortti PP-tiliin.Niin täytyy vielä kysyä: Onko tuo PayPal systeemi sellainen, että sinne tilille ensin siirretään rahaa jonka jälkeen se myyjän pyytämä summa maksetaan PayPalilta?. Siis toimii niinkun verkkopankki täällä Suomessa.
Eikä tarvi olla edes luottokortti vaan esim Visa Electron käy kanssa.Käy sekä tuolla PP-tilille pankkisiirtotyylillä (siirto kestää sen 2-3 pankkipäivää), tai nopeammin yhdistämällä luottokortti PP-tiliin.Niin täytyy vielä kysyä: Onko tuo PayPal systeemi sellainen, että sinne tilille ensin siirretään rahaa jonka jälkeen se myyjän pyytämä summa maksetaan PayPalilta?. Siis toimii niinkun verkkopankki täällä Suomessa.