Eipä ole tullut luettua testiä mutta samasta pyörästä on ajokokemusta jo kolmelta kesältä. Tai jos tarkkoja ollaan niin ei samasta vaan K 1200 RS:stä. Erilaisuudet GT:hen verrattuna ovat kuitenkin mitättömiä eli GT:n katteisiin on lisätty muutama muovinpala ja laukut & pyörän väriset sivulaukun kannet kuuluvat ilmeisesti vakiovarustukseen.
Mittaristo ei mielestäni ole mitenkään vanhanaikainen vaan selkeä ja tyylikäs ainakin vanhemman mallin bemuihin verrattuan mutta makuasioista on turha kiistellä..
Kun 99 kävin K 1200 RS Bemulla koeajolla niin ensimmäiset 500 m ajettuani tiesin, tämä se on! Piti kuitenkin hieman odotella, ennenkuin uskalsin ottaa lisää lainaa. (remonttilainaa, asuntolainan jakeeksi
) Eipä ole valintaa tarvinnut katua, enkä tiedä mitä osaisin tämäntyyppiseltä pyörältä vaatia enempää..
Kaikki on suunniteltu ja toteutettu niin perusteellisen hyvin ja nykybemun, tai oikeastaan kaikkien uusien bemujen ulkoinen olemus maalauksineen on mielestäni todella onnistunut. Nimitys "Baijerilainen Maatalous Wekotin" oikein enää sovi, oliskohan ne palkanneet design-ihmisiksi italiaanoja.. Vanhemmat bemut on kyllä näihin -97 jälkeen valmistettuihin verrattuina kuin toiselta planeetalta, siis ulkonäön suhteen.
No, jos nyt jotain moittisi niin kone voisi tyhjäkäynnillä käydä hieman sivistyneemmin ja ehkäpä tehoa hieman lisää.
Ensi talvena olen ajatellut vaihtaa putken ja lastun mutta näkee nyt sitten. Tehoa näillä eväillä pitäisi ymmärtääkseni tulla parikymmentä kaakkia lisää ja se kyllä houkuttaa.
Viime kesänä muuten juttelin yhden pyöräpoliisin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että K 1200 RS on paras pyörä poliisin kalustossa ja täydellisin pyörä, millä hän on ajanut.
Niin joo.. Noita Bikejä olen joskus ostanut ja lueskellut mutta ei jostain syystä oikein kolahda ja uskaltaisin olla testaajien kanssa eri mieltä monessa asiassa.. Lehtihän taitaa olla pitkälle käännös jostain tanskalaisesta tai ruotsalaisesta lehdestä, vai olenko väärässä?