Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä mitään vahvistettu ole.Kiitos Hemmo huomiostaeilen illalla surffailin netissä ja satuin jonkun jenkkiäijän sivuille ( in Idaho). Muistaakseni perälaakeri on vahvistettu vm. 2005 =>, niin se kaveri taisi väittää...![]()
Täytyy vinkata talvisäilytyksen/huoltajan omistajalle. On muuten hyvä mesta: nimittäin MP-MESTA Heikkinen, Joensuu!
Tuo on tosiaan aiheellinen huomio. Olen kuullut näistä laakerin pettämisistä juuri 50 tkm ajetuissa.
Onko näistä kokemuksia muilla? Olisi mielenkiintoista kuulla.
![]()
Se "jotain" voi kyllä olla 175.000 mailiakin...Ei se kestä LT:ssä kuin sen 50.000 km tai jotain.
Niinpä. Hyvä huomio, kiitosSe "jotain" voi kyllä olla 175.000 mailiakin...
Osaavassa paikassa (tai itsekin) tuo laakerinvaihto siinä 50-60 tkm välein on ihan järkevä ja mielenrauhankin kannalta fiksu homma.
t. pozo
![]()
Minulla on juuri saman ikäinen LoTja kuin nyt sinullakin. Vaihdatin siihen perälaakerin jossain 48 tkm paikkeilla. Pientä pykälää siinä tuntui, mutta kyllä sillä vielä olisi ajellut. Oman mielenrauhan vuoksi tuo kannattaa tosiaan vaihtaa 50 tkm välein, hintahan ei ole päätähuimaava, kun ei aja laakeria loppuun ja riko perää.Kiitos Hemmo huomiostaeilen illalla surffailin netissä ja satuin jonkun jenkkiäijän sivuille ( in Idaho). Muistaakseni perälaakeri on vahvistettu vm. 2005 =>, niin se kaveri taisi väittää...![]()
Täytyy vinkata talvisäilytyksen/huoltajan omistajalle. On muuten hyvä mesta: nimittäin MP-MESTA Heikkinen, Joensuu!
Tuo on tosiaan aiheellinen huomio. Olen kuullut näistä laakerin pettämisistä juuri 50 tkm ajetuissa.
Onko näistä kokemuksia muilla? Olisi mielenkiintoista kuulla.
![]()