Täällä on vuosituhannen toisella puolella kurvailtu K1200RS mallilla 38tkm vuosina -98 -00.
Takapenkillä en koskaan käynyt, mutta nainen joka siellä istui on vieläkin samassa taloudessa, joten ilmeisesti ei huono paikka ollut..
Siitä se oli kiva mopo että oli "sporttinen" peli, hyvin pysyi mutkapätkillä cbr 900 mukana

(cebari takana)
Kulkua ihan riittävästi, siitä osoituksena viranomaisten yksi todistus.
Mukaan sai muutakin kuin vain päälläolevat vaatteet ja visan. Kaupungilla kivempi illalla kulkea ilman että kilometrin päähän näkyy hikinen "motoristi"..
Vastaavasti mopo oli "tyylikkään" näköinen kun jätti laukut esim hotellille kun lähti päiväretkille, ei ollut ns "mattotelinettä" = laukkuteline..
Kahvalämppärit, abs, virran ulosotto mahdollisuus, säädettävä istuin ja plexi niistä oli iloa maaliskuussa pohjois Italiassa taannoin.
Samaten Kreikan helteillä oli iloa säädettävästä plexistä, ajoviimaa reilusti kasvoille kun istuin yläasennossa..
Samanlaisen hankkisin jos hankkisin, "ho_osohvaa" ei ikinä, ennemmin rollaattori sitten.
Huvittavinta oli ajatukset kavereilla silloin.. "ABS jarrut pyörässä..hä", ilmeet ja jutut oli kuin olisivat nähneet jessen pääsiäisenä..
Nyt taas saa melkein maksaa siitä että löytää uuden tonnisen ratakireen jossa EI ole ABS jarruja, niin se maailma muuttuu..
Samalla syy miksi kyseinen malli tuli aikoinaan valittua, kardaaniveto, ei turhia kuluja ketjuihin/rattaisiin ja kamat pysyy jotenkin puhtaana, kaikki himmelit tehtaalla laitettu eli ei omia tai anssiasentajan "virityksiä", lämppärit, laukkutelineet, säätöpalat kahvoille ja tapeille jne..
Eli lyhyesti, suosittelen bimmeriä..