BMW-Kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa olla bemarikerhon tilanne, kuten muidenkin merkkikerhojen laita, ettei pelkkä pyörämerkki luo sellaista yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun mallivalikoima on laidasta laitaan. Voisi kuvitella, että esim. bemaristeissa boxeriporukka on oma "jenginsä" mutta sitten on joukko muita malleja, joilta puuttuu se jokin yhdistävä, erilainen juttu. Samoinhan on esim. Hondalla. En tosin tiedä, onko Hondalla omaa merkkikerhoa, mutta Gold Wing porukallahan on oma kerhonsa. Yamaha/V-Max, Harrikan useat eri ryhmittymät jne.
Pelkkä mp-merkki ei ole tarpeeksi kokoava voima, joku muu juttu vetää paremmin puoleensa. Itse olen ollut bemarikerhossa muistaakseni 4v, suhteellisen passiivinen. (Pari-kolme kertaa töräyksessä, yksi kerhotakki ostettu ja kerran ajoharjoitteluleirillä)
Tämän vuoden maksua en vielä ole maksanut, olen kovasti harkinnut eroa, kun noita muita, toimivampien kerhojen jäsenyyksiä on siunaantunut riittävästi. Vakuutuksetkin sain firmani vakuutusyhtiöltä halvemmalla, kun A-vakuutuksen tarjous oli. Luulen, että monikin saisi keskittämällä omasta vakuutusyhtiöstään saman, ellei paremmankin tarjouksen.
Mitä ajeluihin tulee, on esim. söhmiläisten kevät/syys ajoretket kovasti suosittuja, merkkiin ja malliin katsomatta.

Moi, Itse pohdiskelin ja jonkin aikaa ja päätin liittyä jäseneksi vuoden alussa. Syynä lähinnä oli tuo BMW:n eristäytyminen moottoripyörien "mainstreamista" eli jos vaikka merkkikerho säilyisi kanavana tehdä tunnetuksi BMW:hen liityviä uutisia etc.
Tarkoitan sitä, että tuolla kylillä kuljeskellessa kuulet yleisimpiin pyöriin liittyyviä tarinoita ja kokemuksia, mutta osumatarkkuus kuulla BMW:hen liittyviä asioita on melko heikko.
Katsotaan mitä jäsenyys tuo tullessaan

Pian tämän kirjoittamisen jälkeen tein tarvittavat toimenpiteet liittyäkseni kerhoon. Tähän päivään mennessä ei ole kuulunut mitään. Tai tarkennettuna, että puolentoista kuukauden jälkeen ihmettelin asiaa ja vastauksena sain äkämystyneen vastauksen "don`t call us, we`ll call you"

Kas.Kiva,että tätäkin ajoittain pohditaan.

Muistelisin,että ainakin suomalaisten luvatussa mallimaassa Jenkkilässä vaikuttaa vanhemman boxeribemarin omistajille Airheads -niminen kerho tms.Joskus moista idistä on tässä kuljeteltu.Muttei koskaan ole siihen vissiin kukaan henkeä puhallellut.En ainakaan ole kuullut.

Tiistaitöräykseen ehdin peräti kerran osallistumaan,mutta ainahan voin päästä kyytiin tuohon toisen bemarin takajakkaralle...
thumbs-up.gif

Joskus on tuntunut asuntovelallisesta pirun kalliilta nuo osallistumismaksut...ja vielä ponsoroitu kerho...
omg.gif

Joskus on tuntunut asuntovelallisesta pirun kalliilta nuo osallistumismaksut...ja vielä ponsoroitu kerho...    
omg.gif
Niin joo, ne jotka sitä kerhoo ylläpitää, nehän ne sun liittimysmaksut ja sponssi rahat dokaa ja ostelee itselleen uusia pyöriä!! 20 egee ei pitäs olla paljon jos vaikka Tammikuun eka Perjantai laittaa 1 euron possuun ja sit joka Pe toistaa sen jutun niin Maaliskuussa on maksettu!! Ja vielä yks vinkki NEKIN jotka sitä kerhoa pyörittää maksavat jäsenmaksun. Ei sitä sponssi rahaa niin paljon tuu et tekis sillä vuoden kaikki jutut.

Back