• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BMW myynti laskussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oulusta minäkin R1200GS:n hain kesällä, vaikka Espoossa asun. Onneksi on Kuopiossa välietappi, jossa saa lepuutella p..settään.
Muutoin olisin varmaan tehnyt kaupat Jyväskylässä, mutta myöhästyin pikkuisen, kun viimeinen peli sillä erää meni. Mototripin hinnat oli omilla luvuillaan, oli kuulemma niin paljon K1200RS:ä tarjolla, ettei kannattanut ottaa vaihdossa.
Veikkaanpa vaan, että ellei Tripin kauppapolitiikka muutu, kaupankäynti hiljenee pikkuhiljaa. Tähän asti on pärjännyt (nämä hurjat vuodet) siksi, kun näitä uusiomotoristeja (varakkaita keski-ikäisiä) on tullut pilvin pimein, joilla ei ole ollut vaihtopyörää. Kohta alkaa kaikilla näillä varakkaillakin, jotka alkavat motoristiksi, olla jonkinlainen vaihdokki tarjolla, ja minkä minä rikkaita tunnen, eivät ne rahojaan lahjoita, edes Mototripille
biggrin.gif

Sanoisinko "Ihmeiden aika ei ole ohi" tai Mototrip käänsi takkinsa,
tai ehkä siellä on joku alkanut seuraamaan tätä foorumia.
bowdown.gif

Trippi tieki asiallisen vaihtotarjouksen ja sai kaupan. Nyt alkaa vain pitkä odotus kevääseen.....
tounge.gif

en ole ko:merkin omistaja mutta ilmoitan että kun raision bikeworld lopetti? bmw myynnin niin nykyisin sitä myy TR-pyörä joka siaitsee turussa on toiminut aikaisemmin ko:pyörien korjaus/huolto korjaamona (myös muiden merkkien) näin tääl turuus
sport05.gif
Eipä tuntunut TR-pyörääkään vaihtopyöräkauppa nappaavaan kun puimuria kävin kyselemässä. Kai sitä on sitten tarjottava rahojaan muille paikkakunnille. Kyllä harmittaa, että BW lopetti puimurimyynnin, just kun BMW teki ensimmäisen pyörän joka olis mulle kelvannut. BW:n kanssa asiointi muuten hoitui loistavasti Turussa. (Ostaisko joku hyvän pikkubanditin alta pois?)

Toinen vaihtoehto on tietysti, että se on BMW, joka kärsii moisista idioottimaisista jälleenmyyjärajoitteistaan, jos ostankin nipponivalmisteen. Taidankin ilmoittaa sen maahantuojalle, vaikka ei se mua taida enää lohduttaa...

BW on tehnyt myös minulle aina parhaan tarjouksen vaihdokista niin nytkin. Todella harmi kun heiltä ei saa enää bemaria niin jäi se väliraha saamatta.
confused_orig.gif

Back