BMW R1100S ajoasento

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MLa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MLa

New member
Morjensta

Onko kokemusta, miten 188 cm koipeliini taipuu R1100S:n päälle. 80 cm satulakorkeus ja ylhäällä olevat jalkatapit panevat epäilemään, että parin tunnin ajon jälkeen ei satulasta pääse pois omin avuin. Kylmät tyypit tuntuvat ihan hyvältä mutta pitää nyt ostoa harkitessa tämmöistäkin kysyä kokeneemmilta.

Terve!
Ite 190 ja hyvin mahtuu ei ongelmia..
200 km päästä saa jo tankille mennä, ni silloin tulee
väkisinkin jaloittelua..
En ole kokenut ongelmia puutumisen kanssa, mutta sekin toki henkilökohtaista..

Hyvältä tuntuu
062802moto_prv.gif

Moron! Itsellä pituutta 184cm ajelin kyseisellä pyörällä kolme kesää.Teetin siihen "laskuraudat" trampeille n.4cm.Huomattavasti mukavampaa kipeille polville.Saahan noita laskurautoja Saksasta,mutta aika suolasen hintaisia.

Morjensta

Onko kokemusta, miten 188 cm koipeliini taipuu R1100S:n päälle. 80 cm satulakorkeus ja ylhäällä olevat jalkatapit panevat epäilemään...
Ei ole R1100S:n ajoasento muodostunut ongelmaksi. Itse olen tosin vain 174 pitkä. Päivämatkaennätys on toistaiseksi 950 km, eikä senkään jälkeen ollut mitenkään romuna vaan hyvin jaksoin saunoa ja syödä makkaraa.

Jalkatapit eivät ainakaan minunmittaiselle pätkälle ole liian ylhäällä, päin vastoin alkaapi kengät raapia tietä joskus jo näillä tapeilla. Sitten vaan pitää nostella päkiöitä tapeille niin säästyy kengät.

Stongan paikka ei ole liian takana joten pitempikään kuski ei nouse toivottoman pystyyn. Ittellä on matala stonga ja korkea pleksi ja se on minulle hyvä setti.

Back