Bmw R1100S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pikkupeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pikkupeka

New member
Terve!
Onko Org!:n porukalla kokemuksia ko. mopon viripalikoista?
Puhutaan ny muusta, kuin putki+lastu.
Bensapaineen nosto, imuputket, K&N, uudet suuttimet jne..
Kansista siivu..isommat venat.
Turbo liikaa..  
crazy.gif

Apuva!

Virinokat jäi mainitsematta.
sport05.gif

Eipä ole kohdalle sattunut viritetympää, minunkin R1100S:ssä on vain K&N ja VanderLinde-putkilastupaketti. Sen verran kruisailuhenkinen kuljettaja olen, että on riittänyt.

Olis kyllä kiva nähdä ja kuulla tällainen viritettynä äärimmilleen, ilman turboa kaiketi jotain peräti 150 heppaa ollut noissa BoxerCup-kilpureissa.

Älkää japsimiehet naurako. Ajetaan sitä kilpaa ruohonleikkureillakin, miksei puimureilla.

Eikös tosta nyt tuon verran (sen alemman) saa jo paremmin hönkivillä ilmansuotimella putkella ryyditettynä sopivalla lastulla tai PC:llä. Imutorvethan tuossa lienevät jo mallia "lyhyt & väljä".

Kyllä putki-lastu-suodatin-paketilla ja imutorvimodauksella sekä virinokilla pitäis tulla vakioon noin 30 heppaa lisää. Näin ainakin väittää osia myyvät tahot. Mikä on sitten totuus,en ole kokeillut. Joku myi parempia imutorvia hiilarista, kalliita olivat.

Ainakin tämä Boxer Performance kehuu torviaan.

Olen myös kuullut eräältä kauan alalla olleelta, ettei bokseriin kannata laittaa virinokkia, kierroksilla saatavan tehon kustannuksella menee alavääntö.

Jos jotain laittaisin niin ostaisin tuolta http://www.rbracing-rsr.com/bmwexhausts.html palikat! Ei kovin kaunista mutta vaikuttavaa.Krooninen rahapula vain on esteenä mutta seuraan mielenkinnolla jos joku niihin sortuupi..

Kari
Noissa BBP:n käppyröissä oli kyllä tolkkua. Stage 5:llä tarjoaa kone jo 5.5 krpm:n kohalla samatt kuin vakio täysillä. Voisipa olla kivaa.

Vaan taitaa se olla niin että mennään näillä. Jos meinaa ajella 100 tonnia mittariin niin taidan yrittää säästää riivaamasta konetta. Jos vaikka sais vielä sen kaupaks eteenpäinkin joskus. Sitäpaitsi liikkuuhan se näilläkin.

Onko kellään käytössä muuta plexiä kuin vakio?
Spoileria tai lyhennettyä...Pitäis löytää joku muu, ku pituutta 190 ja toi orggis ei sovi.

Onko kellään käytössä muuta plexiä kuin vakio?
Spoileria tai lyhennettyä...Pitäis löytää joku muu, ku pituutta 190 ja toi orggis ei sovi.
Mulla on kans alkuperäinen korkea pleksi. Mulla on yksi ylimääräinen käytetty vm. -99 pyörässä kiinni jonka saa vaikka eurolla jos tulee hakemaan Espoosta. Syystä että ostin uuden. Vanha on siis ehjä mutta joutaa.

Orkkis korkea on mulle hyvä ajossa ja minusta jopa paremman näköinen kuin orkkis matala.

Back