DOHC
New member
Tekniikka & Talouden artikkeli:
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=988657
' BMW hyödyntää uusimmissa moottoripyörissä autoista tuttua tekniikkaa. Niistä löytyy muun muassa luistonesto ja neljännen sukupolven lukkiutumattomat jarrut, ilmajousitus, vakionopeussäädin, ksenonvalot ja tehostetut jarrut. Näitä ominaisuuksia ei ole vielä muilla merkeillä.
BMW on kehittänyt uniikkeja konsepteja myös jousitusgeometriassa, mikä estää keulan painumisen kovassa jarrutuksessa '
Nyt en tiedä näistä sukupolvista ja niiden välisistä kuiluista, mutta ABS taitaa olla jo lähes kaikilla merkeillä.
Ilma-öljykeula on ainakin Guzzilla ollut jo iät ja ajat. Ja joskus 80-luvulla omistin Kawan, jossa oli ilmaiskarit takana (tarvikeosia).
Vakionopeussäädin taitaa olla ainakin Gold Wingissä, varmaan muissakin.
Ja näitä Anti-Diveja oli eri versioita eri merkeillä jo yli 20 v. sitten.
Markkinointipäällikkö on päässyt kuljettamaan toimittajaa.
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=988657
' BMW hyödyntää uusimmissa moottoripyörissä autoista tuttua tekniikkaa. Niistä löytyy muun muassa luistonesto ja neljännen sukupolven lukkiutumattomat jarrut, ilmajousitus, vakionopeussäädin, ksenonvalot ja tehostetut jarrut. Näitä ominaisuuksia ei ole vielä muilla merkeillä.
BMW on kehittänyt uniikkeja konsepteja myös jousitusgeometriassa, mikä estää keulan painumisen kovassa jarrutuksessa '
Nyt en tiedä näistä sukupolvista ja niiden välisistä kuiluista, mutta ABS taitaa olla jo lähes kaikilla merkeillä.
Ilma-öljykeula on ainakin Guzzilla ollut jo iät ja ajat. Ja joskus 80-luvulla omistin Kawan, jossa oli ilmaiskarit takana (tarvikeosia).
Vakionopeussäädin taitaa olla ainakin Gold Wingissä, varmaan muissakin.
Ja näitä Anti-Diveja oli eri versioita eri merkeillä jo yli 20 v. sitten.
Markkinointipäällikkö on päässyt kuljettamaan toimittajaa.