Bongaattuja siviiliautoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BANDIT-R

Kouluttaja
Bongasin Lahden motarilla kaksi v50 Volvoa toinen harmaa toinen sininen joilla ajeli sellainen ihminen kenellä on sininen puku ja hiustenkuivain vakio varusteena ratin vasemalla puolella. Taisipa autoissa olla myös kamera josta voit ihailla ajotyyliäsi mikäli auton edessä komeasti ajelet.

Joten varotaan nyt oikeasti niitä Volvo kuskeja!
biggrin.gif

Joo, minä näin tänään Toyotan jossa oli kärri perässä ja kärrissä betonimylly.

Joo muija ajo tänään sitikalla. Satuin näkemään itse teossa kun missasi nippanappa meidän katuojan pihaan peruuttaessaan...

Sininen farkku-xantia, vm -98. Se se oli. Myönnettäköön ettei ole mikään harvinainen näky meidän pihalla kun se on mun.

Ei saanut PigWatch paljoa täällä kannatusta
biggrin.gif
. Tai sitten kukaan ei ole niitä nähnyt.. Itse en muuten ole huomannut vielä yhtään siviilikyylää. Sini-valkoisia on sitten niidenkin edestä pörrännyt ympäriinsä.

Muistankohan nyt ihan väärin jos sanon että pk-seudulla pyöri ainakin viime vuonna punainen uuskoppainen farmari-Corolla sinisillä ja punaisilla "lisävaloilla" varustettuna. TM-50 bongattu viime viikon lauantaina Oulunkylässä.

Bongasin Lahden motarilla kaksi v50 Volvoa toinen harmaa toinen sininen joilla ajeli sellainen ihminen kenellä on sininen puku ja hiustenkuivain vakio varusteena ratin vasemalla puolella. Taisipa autoissa olla myös kamera josta voit ihailla ajotyyliäsi mikäli auton edessä komeasti ajelet.

Joten varotaan nyt oikeasti niitä Volvo kuskeja!
:D
Et sattumoisin muistaisi heidän rek.kilpien tunnuksia?

Itse en ole vielä nähnyt sivareita liikenteessä. Tosin vasta kolmatta kertaa tuli ajettua tänävuonna. Sen sijaan tavallisia pollareita on tullut päivittäin pari kertaa vastaan.

Minust tuntuu et niit siväälipoliisi autoja on vähän kaiken merkkisii ja mallisii. Mut kyl ne piilopoliisit hoksaa jos vaan jaksaa vähänkään pitää silmiä auki tuol liikenteessä...

sanoi:
Et sattumoisin muistaisi heidän rek.kilpien tunnuksia?

Itse en ole vielä nähnyt sivareita liikenteessä. Tosin vasta kolmatta kertaa tuli ajettua tänävuonna. Sen sijaan tavallisia pollareita on tullut päivittäin pari kertaa vastaan.

Tuosta vaan opiskelemaan -> Linkki  
cool.gif

DizzySpell:

Kiitos linkistä. Olen käynyt tuolla joskus aiemmin mutta on pidemmän ajan kuluessa päässyt unohtumaan koko sivusto, pitääpä tallentaa operan kirjanmerkkeihin muistiin.

siviilimoottoripyöräpoliisi liikkuu sinisellä -04 r1 ainakin pirkanmaalla ja kantahämeessä

Onkohan mussa joku valmistusvika kun mä en kovinkaan usein havaitse siviilipoliiseja (eilen tuli yksi vilkut päällä vastaan) eikä ne halua puhua mulle.

Tai no viimekesänä kyl juttelin huoltoaseman mittarikentällä yhden kanssa. Kysäsin siltä mihin suuntaan kannattaa lähteä että välttää poliisit. Oli sitä mieltä että sillä hetkellä kaikki suunnat oli vähän huonoja mutta erityisen varovainen kannattaa olla jos ajelee etelän suuntaan...

Back