• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bongasin maxin - Kesä 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixu66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mixu66

New member
Ajattelin tämänkin bongauksen aloittaa tälle vuodelle.
Lapanen vaan pystyyn ku kohdataan  
sport05.gif

Viikonloppuna autoillessa tuli vastaan useampikin maxi. Alanpa tähänkin jatkossa joitakin mainita. Ainakin itselleni olisi hienoa tulla bongatuksi ja täällä noteeratuksi.
Kymco lähtee liikenteeseen huomenna.

Neljän jlk. tänään Vihdintiellä pohjosesta ennen Haagan liikenneympyrää, edestäni kääntyi viininpunainen (tais olla) Burgman. Ajoin pikku Majestylläni perässä kohti ympyrää ja sieltä Hertsikaan kotiin ....

Muuthan tähän eivät osallistu. Autosta maxeja havaittu vähemmän kuin viime vuonna. Lajitoveritervehdys oli lähellä vappuviikolla, mutta kotikaupungissani maxi kaartoi Xcitingiani huomaamatta kerrostalon pihaan.

Autolla matkatessa tuli vastaan Silver Wing ja tunnin päästä 650 Burgman. Vespoja tulee vastaan usein. Lasketaanko ne vai onko ne potkulautoja?  
biggrin.gif
=ystävällismielistä vinoilua.

Eilen eli juhannusaattona tuli vastaan Seinäjoen Ruukintiellä musta 400 Burgman. Pariskunta liikkeellä.

Eilen alkaneessa la Tour de Francessa näkyy olevan 650 Burgmaneja kamerahommissa. Eurosportista tulee. Veikkanen hienosti mukana kisassa. Maailman parasta urheilua. Hienoja maisemia ja kuvaajat ajan tasalla.

Sunnuntaina 28. keskuuta tuli metallinhohtopunainen maxi vastaan kovat sivukaukut kiinni. Tämä tapahtui valtatiellä 18 ja ajoit Ylistaroa kohti. Jos luet tämän, niin kerro laukuista enemmän.

No minä ainakin ajelin sillä reitillä tuolloin helteisenä kesäpäivänä. Saksalaiset Fehlingin raudat ja Kappan 21 litran laukut. Raudat tilasin suoraan valmistajalta mutta niitä saa myös SIPiltä ja vielä halvemmalla kuin valmistajalta. Kappan laukut tilasin Tampereelta Moto-Osat nimisestä liikkeestä ja ne olivat edulliset. Sama hinta kuin Keski-Euroopassa. Oon tykänny. Pitää vain muistaa kun ajaa tai peruuttaa kapeaan väliin. Pyörässä nyt tavaratilaa n. 150 litraa. Takalaukku on 49 litran Givi.

Kiitos vastauksestasi. Eihän tuolta Fehlingiltä tietenkään mitään Hondaan löytynyt. Täytyy jatkaa suunnittelemista. Se on sikäli hauskaa, kun ei kauheasti paljoa tarvi vielä tehdä!

Huittisissa , Honda Silverwing , matkavarustuksessa pariskunta torilla parkissa , uudehkon näköinen komea peli !  
062802jumpie_prv.gif

Isonkyrön 1700-luvun markkinoilla olin Burgmanilla lapsenlapsen kanssa. Poislähtiessä parkissa malkein vieressä oli punainen Nexus. Ilahduin jo että Trinity olisi paikalla. Lähempää huomasin että Nexus olikin 250-kuutioinen. Hieno, siisti peli oli.

On vissiin joku sitten hankkinut siistin näköisen pelin
cool.gif
! Itse asiassa olin juuri tulossa eilen huvilalta Kokkolasta. Olipas sitten lämmin viikonloppu, ihanaa!

Aamulla töihin mennessä tuli vastaan hopeanvärinen 650 Burgman. Kototieltä kääntyi Kasperinviidalle. Klo 06.35.

Vaasan Prisman takaparkkis tummansininen Piaggio X8 Evo .

Alkaa muuten koht´sillään olemaan 10% Suomen rekisterissä olevistq maxeista jo meidänkin nenännäytössä.
smile_org.gif

^ muistaakseni herranenja:n Ake:sta tilaamien listojen mukaan hiukka päälle 400. Vaikka onhan palstan mukaan joitankin uusia myös tullut. Siis lisää osallistujia kokoontumisiimme!
062802jumpie_prv.gif

Back