• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Botniaring Jurva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
16.08.2008 Koskenkorwa mc järjestää rata-ajo päivän. Luultavasti (ainakin viime vuonna oli) mahdollisuus koeajaa Triumph, Buell ja Harley Davidsoneja (ehkä myös KTM). Maksaa muutaman eurosen. Eli tuolta lisätietoja www.koskenkorwamc.com

Tuolta nettisivulta ei kyllä löydy mitään lisätietoa tai puhelinnumeroa. Vois kyllä huomenna lähteä, jos tuolla saa ajaa muutkin kuin briti, buellit ja hd:t.

Kaikenmoista myllyä oli radalla.
ghostface.gif
Yks jopa öljys about neljänneksen baanasta.
kaboom.gif

Siitä johtuen ainakin yks lippa, toinen jostain muusta syystä.

Mutta kivaa oli.
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Voi perse (sori mun huono ranskani). Onneksi oli tänään tuo Länsirannikon ralli, eli en olisi voinut olla kahdessa paikassa kuiteskaan. Täytyy varmaan jättää Botniaringin ajaminen ensi kesälle näillä näkymin.

Hauskaa oli ja sääkin suosi jälleen kerran. Missä vaiheessa ne lipat tapahtui? Itse en mitään nähnyt, tosin tulin kyllä paikalle vasta siinä puoli yhden maissa. Oli ekat ratasessiot itselleni ja näillä näkymin ei kyllä todellakaan viimeiset, sen verran mukavaa oli.
062802moto_prv.gif

Hauskaa oli ja sääkin suosi jälleen kerran. Missä vaiheessa ne lipat tapahtui? Itse en mitään nähnyt, tosin tulin kyllä paikalle vasta siinä puoli yhden maissa. Oli ekat ratasessiot itselleni ja näillä näkymin ei kyllä todellakaan viimeiset, sen verran mukavaa oli.
062802moto_prv.gif
Ekat lipat tapahtui heti aamusta. Ja pari muuta oli lähellä johtuen juuri tuosta Vetten öljyistä. Toinen kaatuminen tapahtui n. puoli yhden aikoihin. Ilmeisesti Bemu lähti pieneen sladiin ja sitten mentiin. Onneksi vain aineellisia vaurioita?
thumbs-up.gif

Back