Breva 1100...

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r1150r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

r1150r

New member
Saksassa noin hinta 11700€ ja hintaa verratessa muihin Guzzeihin se olisi Suomessa vajaat 18000€. Ainoa vakavasti otettava kilpailija R 1150 R ABSeineen olisi suunnilleen saman hintainen. Seurataan...
 
Veikkaan että menee Bulldogin hintoihin (14690 euroo), ja jos menee sitten ei kukaan Bulldoggia ostakkaan...ja miks ostais, hmmm... Aika näppärän sorttinen, sopii varmaan moneen käyttöön.

Kutsi on parantunu vaihteiston puolesta ja muuta, tiijäppä vaikka olis hyvä myyntiartikkeli...
sport05.gif
 
Veikkaan että menee Bulldogin hintoihin (14690 euroo), ja jos menee sitten ei kukaan Bulldoggia ostakkaan...ja miks ostais, hmmm...
Nyt taitaa mennä taas hieman out of topic mut tuosta bulldogista hieman mainitakseni niin mitä itse olen dealereiden kanssa keskustellut niin kaikki melkein ovat meinanneet että ei oikein kauppa käy.

Olisi minullekkin varmaan ollut oikea valinta jos ois ollut hevosvoimia tuplat nykyiseen verrattuna  
062802moto_prv.gif


By the way... Toi breva ois kyllä varmaan ihan makea pyörä matka ajoon ja cruisintaan jos ei niin tehoista perusta  
biggrin.gif
 
Jep, Samma miält häär. Ootellaan että Yömähä herää ja laittaa Pulltokkiin 1700:sen koneen, paino alle 200kg ja vääntövä 170Nm, vaikka, nin sitte joku vois ostaa 12000€:llä...
 
Jos Breva 1100 on matkapyöränä yhtä hyvä kun nykyiseni niin ok... Tehoista perustan tottakai... Mutta mitä meidän oloissammme MATKA-AJOSSA, tai lähes kaikkialla muuallakaan tekee tehoilla, jotka pitää hakea jostakin yläkierroksilta? Kukaan ei siitsi huudatta pitkillä ja muutenkin uuvuttavilla reisuilla pikkuvaihteilla ja korkeilla kierroksilla sen vuoksi, että on TEHOA, kun käytetyt nopeudetkin on vain mitä tosiasiassa ovat.

Tosiasiallisesti yli litraisissa käytössäoleva kierrosalue matka-ajossa on 3000-5000 rpm. Ja tuolla alueella oleva teho on se mikä ratkaisee. Jos joku ei ymmärrä mistä on kyse, tutkikaapa tehokäyriä ja kiihtyvyyksiä suurimalla vaihteella. Ja kannattaa tutustua siinä samalla oikeiden, nimenomaan matkapyöriksi suunnattujen pyörien tekniikkaan.
 
Nyt taitaa mennä taas hieman out of topic mut tuosta bulldogista hieman mainitakseni niin mitä itse olen dealereiden kanssa keskustellut niin kaikki melkein ovat meinanneet että ei oikein kauppa käy.
Ilmeisesti liian järkipyörä tuo bulldoggi. Alkaa ihan oikeesti kiinnostamaan. Melkein 20 % tehonnousu
wink.gif
cool.gif
 
Bulldogista... Kaverini ajeli sellaisella viime kesänä 30100 km 4,5 kuukaudessa ja moitti rengassyöpöksi. Pitää kysellä tarkemmin. Kertoi edelleen, että aikaisempi VN 800 Custom oli matka-ajossa miellyttävämpi. Varmasti makuasia...

Aikanaan tuli ajettua jonkin verran 1100 Viragolla, jossa totesin koneen aika kivaksi varsinkin hiukan tanakamman soundin antavien putkien kanssa. Mielelllään vedätti pikkukierroksilla... Bulldog ei ole varmasti hassuimpia valintoja kaikenkarvaiseen ajoon.
 
Olen justiinsa samaa mieltä 1150r:n kanssa, teholla ei juuri merkitystä, mutta jos vääntöä on 2000 I/min tarjolla vaikkapa nyt vain 170Nm:kin, niin se ompi jo lähellä taivaallista menua...
talktohand.gif
 
No nyt kun tuo ihme on sitten oikein luonnossa nähty, tosin ihan iholle ei vielä päässyt, niin mitteepä noin yleensä mieltä ko. vempeleestä?
 
Oli tiiviin näköinen paketti ja ei perinteisen Guzzin oloinen. Punainen väri oli jotenkin muovisen tuntuinen. Kuvissa ollut harmaa on tyylikkäämpi. Punainen väri ei oikein sovi miesten pyörään.
Näyttelykappale oli selvästi miltei kulissi koska mittaristokin oli vain jonkinlainen valokopio. Mutta hyvin tehdyn tuntuinen laite eli Aprilian jälki näkyy. Hinta-arviota tiukatessani heittivät noin 20000 mutta se on vain ja ainoastaan arvio kun kuulemma tehdaskaan ei ole hintaa antanut.
Lienee koeajettavissa joskus kesällä ja toimitukseen kuulemma elokuusta. Pitää palata asiaan.
 
Intermotissa keskustelin Guzzi-osastolla ajankohdasta jolloin Breva tulisi myyntiin ja vastaus oli jotta ensi keväänä.

Paikalla oli nyt punaisen lisäksi myös musta versio, joka sopii harmaatakin paremmin. On edelleen ostoslistallani...
 
Eipä oikein sytytä meikäläistä tuo Breva.

Tallissa on kyllä jo 3 Guzzia, joten eiköhän sitä merkkiä ala olla jo ihan tarpeeksi tällä erää.

Bmw K1200S kyllä houkuttaa tällä hetkellä aika perhanasti. Voi olla että sitä vielä talven aikaan tulee laitettua nimi paperiin.

Guzzeista en kyllä luovu ainakaan kaikista, mutta ehkäpä tonnisen SP:n voisi myydä tai sitten Centauron.

Jos jotain kiinnostaa Guzzit, niin voipi pistää priva-viestiä, niin voin laittaa kuvia.

SP on kohtuuhintainen, mutta Centauro ei sitten ole halpa. Taitaa olla yksi vähiten ajetuista mitä on olemassa (alle 3 tuhatta km).
 
Back
Ylös