Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KOVA KUMI??Ettet sekoittanut bt 020??KOVA KUMI.
Mun muistaakseni Suzukin ensiasennuskumi.
Alkää lähtekö rikkoon Hondaanne radalle niillä....
Oikeassa olet! Kyllä se on ihan ratarengas eikä mikään tourinkirinkula (BT 020)Kylllä se mun käsittääkseni on radalle tarkoitettu noin niinku lähtökohtaisesti.![]()
![]()
voi olla et oon kyl väärässä, mut...
Miten havaitaan epästabiilius suoralla ajettaessaomakohtaisesti ainakin yamahassa oli hyvä kumi. hiukan epästabiilimpi suoralla kuin racetech/supercorsa mutta pito jotenkin kivampi. liukuu pitkää hyvin.
Se kumi on käytännössä aivan yhtä pätevä ratarengas kuin Pirelli tai Metzeler. Epästabiiliutta tuskin edes huomaat.Miten havaitaan epästabiilius suoralla ajettaessaomakohtaisesti ainakin yamahassa oli hyvä kumi. hiukan epästabiilimpi suoralla kuin racetech/supercorsa mutta pito jotenkin kivampi. liukuu pitkää hyvin.![]()
![]()
![]()
AllekirjoitanEpästabiiliutta tuskin edes huomaat.![]()
Ihan pätevä rinkula. Viime kauden käytin noita 120/70/17 ja 190/55/17 kokoisina ja BT002 Racing Pro tyyppimerkinnällä.Miten otsikon mukainen läski toimii verrattuna vaikka pirellin ratakummeihin? Onko suurinpiirtein vastaava vai esim tarkka alustan suhteen?? (kuten muistan jonkun sanoneen dunlopeista)
![]()
Minkälaisiä paineitä käytit noissa renkaissa (kylmä/kuuma)? Itsellä oli 1.85 kylmänä, ja lämpimänä nousi siihen 2.4 baariin, kuulostaako tutulta? Paine nousi yllättävän paljon lämmetessään.Ainoa mistä Bridgestone on tarkka on lämpöisen renkaan paine. 0.1 bar heiton lämpöisessä renkaassa huomaa kyllä.
En voi moittia kyseisiä renkaita kyllä millään muotoa.
2,4 bar on Bridgestoneissa se mitä tulisi käyttää. Jo 2.5 bar paineella alkaa luistelemaan.Minkälaisiä paineitä käytit noissa renkaissa (kylmä/kuuma)? Itsellä oli 1.85 kylmänä, ja lämpimänä nousi siihen 2.4 baariin, kuulostaako tutulta? Paine nousi yllättävän paljon lämmetessään.Ainoa mistä Bridgestone on tarkka on lämpöisen renkaan paine. 0.1 bar heiton lämpöisessä renkaassa huomaa kyllä.
En voi moittia kyseisiä renkaita kyllä millään muotoa.
Vähä tuntui olevan liukkaampi mitä Pirellin sliksit, mutta kestää taas vastaavasti 100x pidempään ainakin Kemorassa... En tiedä johtuiko tuo liukkaus sitten paineista vai onko se vain renkaan ominaisuus.
Tuolla Ducati Cup:n sivuilla on sellaiset yleispätevät ajolinjat sekä ohjeet.Mitäs mieltä jengi Kemorasta? Ite menossa ekaa kertaa sinne jussina ja joku ainakin kehu että asfaltti on oikein bueno. Mitään linjatipsejä?
Tai vauhtitipsejä![]()
![]()
![]()
Miten muuten vaikuttaa liian alhaiset rengaspaineet. Kerran ku oltiin ajamassa ni oli kuumassa renkaassa edessä 1.86 ja takana 1.99 bar. Ajot niin lyhyet, ettei ruvettu ees laittaa ilmaa lisää, mut mitäs efektiä tollanen liian löysä gummi tekköö?? levoton? liiraa? pompottaa?ei kallistu helposti?
Kyllä, se on yhtä pätevä kumi, mutta edelleenkin tuntuu alla erilaiselta kuin M/P.Se kumi on käytännössä aivan yhtä pätevä ratarengas kuin Pirelli tai Metzeler. Epästabiiliutta tuskin edes huomaat.Miten havaitaan epästabiilius suoralla ajettaessaomakohtaisesti ainakin yamahassa oli hyvä kumi. hiukan epästabiilimpi suoralla kuin racetech/supercorsa mutta pito jotenkin kivampi. liukuu pitkää hyvin.![]()
![]()
![]()
![]()