• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

bridgestone bt 021

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juha66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juha66

New member
onko kellään kokemusta bt 021 renkaasta.itselläni oli edellisessä pyörässä,650 sv,takana sellainen ja vaikutti ainakin aluksi hyvältä ja kestävältä mutta en kerennyt testaamaan loppuun asti kun vaihdoin pyörän kilofasuun.
idea3.gif
.kohta olis aika vaihtaa renkaat mutta vaihtoehtoja on miljoona.kommentteja pliiiiis!
bowdown.gif
.

Pakko heittää tähän vastaus, kun mullakin oli edellisessä SV650:ssä bt 021 takana, enkä ehtinyt ajaa sitä loppuun, itse tosin vaihdoin DL V-stromiin 650cc. Nyt alla Metzeler Z6-set, ne toimii ainakin hyvin.

Mulla on catissa etusena ihan hyvin toiminu ainakin omilla ajoilla siis sekalaisessa käytössä..

Just maanantaina vaihdoin BT-021 takarenkaan -03 600 Fazeriin. En ole valitettavasti vielä ajanyt pyörällä tarpeeksi, jotta pystyisin kommentoimaan rengasta. Koitan muistaa myöhemmin kirjoitella kokemuksia siitä. Entinen kumi oli BT-020 ja olin siihen ihan tyytyväinen.

Eilen oli R.M.Heinon pihassa Busassa 021:t, joilla oli käyty mm. Gibraltarilla ja kilometrejä taisi olla reilusti yli 10.000 (jopa 18.000?). Takana näytti olevan uraa keskelläkin useita millejä jäljellä.

Eilen oli R.M.Heinon pihassa Busassa 021:t, joilla oli käyty mm. Gibraltarilla ja kilometrejä taisi olla reilusti yli 10.000 (jopa 18.000?). Takana näytti olevan uraa keskelläkin useita millejä jäljellä.
K8 hayabusan alla takanen ajettu 4500km ja kohta loppuu.
vauhdikkaassa ajossa saattaa vaaputtaa mutkissa ja mielestäni ominaisuus tuli kun vaihdoin eturenkaan. en ole kovin tyytyväinen BT021:siin sittenkään. mut normiajossahan menee mikä munkki vaan

ei ole minun ajolle sopivat, BT016 seuraavaksi

vauhdikkaassa ajossa saattaa vaaputtaa mutkissa ja mielestäni ominaisuus tuli kun vaihdoin eturenkaan. en ole kovin tyytyväinen BT021:siin sittenkään. mut normiajossahan menee mikä munkki vaan

Olisiko kuitenkin 015, joka lienee normaali ensiasennusrengas?

Olisiko kuitenkin 015, joka lienee normaali ensiasennusrengas?
015 kesti 6500km takana ja ~9000km vaihdoin etusen
nyt siis 11000 mittarissa

015 ei ajettavuudessa ollut moittimista ja tuntui kestävänki hyvästi vaikka ajot aloitettiin jo huhtikuun alussa

Luinpa hätäisesti, että olit ajanut K8:lla 4.500 km, kun rengas loppui. Sorry!

Takana tuolla oli just karvan yli 10 000 ja rengas jokseenkin uuden näköinen.

Jaa mistäkö tiedän? Olin itse mukana samalla reissulla... tosin LT:llä... taaskin... ja ensivuonna uudelleen...

Ongelma mitä kaveri on kokenut sen kanssa on että tuolla etelässä pukkasi luistamaan rengas kun kahvaa käänsi, Suomessa ei ole ollut havaittavissa samanlaista ongelmaa. Siis maantiellä, radalla tuolla ei ole ajettu.

Mulla FZ6:ssa 021:et alla ajettu taka noin 6tkm ja etusella 5tkm, takasessa on näkyvissä jo selvät jäljet kulumisesta. Okei, takana 1euroopan reissu.(lyhyt). mutta pito ainakin mulle riittänyt. Ihan OK kumit.

Saattaa busassa tapahtua vähän enemmän takarenkaalla kuin FZ6:lla kun vääntää kahvaa, johtuisikohan tuosta nuo luistot?

Back