• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Britti orggilaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zook
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zook

New member
Onko meita taalla saarella enemmankin? Kun tata foorumia seurailee (jotenkin ei aina duuni nappaa niin onpahan jotain tekemista) niin kaikenlaisia ryhma tapaamisia/ajoja on nakojaan aika paljonkin. Onko kiinnostusta levittaa suomalaista mopoilua alkuasukkaille tai muuten vaan tavata?

OT:

Tulipa tästä mieleen että onkohan Orggilaisia Jenkeissä? Itse muutan Michiganiin parin kuukauden sisällä.

Joo, mina SW Lontoossa.

Bristolissa on yksi tytto, en nimea muista kylla.

Edit: Blizzard on se Brisslen tytto

mä oon käynyt ajamalla briteissä 1999 vanhalla vm. 1988 zx10 kawalla. oli mielenkiintoinen maa ja reissu. kävin silverstonen f1 kisat kattomassa samalla. se kisa, jossa shumi katkas koipensa ja häkkinen keskeytti tallin mokan takia kun unohtivat kiristää renkaan pultin vaihdossa.

olut oli hyvää ja paikalliset puhuivat outoa murretta. northamptonissa ja sielläpäin kurvailin. no tätä ei voi laskea kun olin turistina. kuinka moni muuten on ajanut itse prätkällä britteihin? lautallahan on mentävä, ellei tunnelia aio junailla.
pöriö

Back